Levertijd Octavia 3

hberg

Actief lid
Gisteren is mijn Octavia Combi GL BL besteld.

In Race Blue met:
Sunset; Drive set up; Stoelverwarming op de voorstoelen; Dakrailing zilverkleurig; DAB; Lederen/stoffen bekleding ; Navigatie Columbus; zwarte dorpellijsten; 17 inch Rial Milano; Licht-pakket; Technology pakket; Trekhaak afneembaar; Geen type en merkaanduiding en luxe kentekenplaten.

Bouw in week 14 en levering zal snel daarna zijn.
 

ANDV

Nieuw lid
Vooral dat wachten zal tegenvallen maar we krijgen er wat voor terug! :)
Het lijkt bij jou iig sneller te gaan dan bij mij. Eerder besteld en veel later geleverd ( week 4 en 20-21 ). Nu maar vingers gekruisd dat ze zich bij mij vergist hebben….
 

hberg

Actief lid
Het lijkt bij jou iig sneller te gaan dan bij mij. Eerder besteld en veel later geleverd ( week 4 en 20-21 ). Nu maar vingers gekruisd dat ze zich bij mij vergist hebben….

Lijkt het wel op. Hoor volgende week weer een update van de dealer over productie en lever data. Ben benieuwd!

Kan sowieso dat door omstandigheden levering vervroegd of vertraagd wordt.
 

otto69

Nieuw lid
Na al eind augustus besteld te hebben vandaag dan toch echt afgeleverd: Octavia Hatchback 1.6 tdi Greenline Busisnessline raceblue met Navigatie Columbus met 8 inch touchscreen. Het wachten waard en de kleur is de beste keus die ik ooit bij een auto heb gedaan, wat spat dat blauw lekker op je netvlies!
 

niels912

Nieuw lid
Mijn combi GL BL corrida red, stoelverwarming, leer, webasto standverwarming , video in de hoofdsteunen , vaste trekhaak,besteld net voor kerst, productie week 7 , met alle aftermarket zaken zal het wel eind maart gereed zijn, het schijn nog wel even te duren voordat de auto via pon bij schilder aankomt.
 

otto69

Nieuw lid
Mijn combi GL BL corrida red, stoelverwarming, leer, webasto standverwarming , video in de hoofdsteunen , vaste trekhaak,besteld net voor kerst, productie week 7 , met alle aftermarket zaken zal het wel eind maart gereed zijn, het schijn nog wel even te duren voordat de auto via pon bij schilder aankomt.

Mooie bak wordt dat, mijne is in week 5 gemaakt en gisteren geleverd, dus dan weet je waar je rekening mee moet houden. Veel plezier straks met de auto
 

hejehari

Nieuw lid
Net gebeld door de dealer. Octavia HB Amb. BL (metal grey) wordt gebouwd in week 11. En dus ongeveer begin week 14 af te halen. Besteld eind december, toen was de voorspelling 9 weken, uiteindelijk dus 15 weken levertijd als 't klopt.
 

OIII

Nieuw lid
Enigszins verrast belde de dealer vandaag dat m'n bestelling ineens geleverd was. Stond voor dealerlevering half maart en aflevering naar mij half april. Bestelling geplaatst in december. Ik weet niet wie de productieplanning doet aldaar, maar het klinkt nogal random. Maar goed, erg fijn dat de afwijking in levertijd deze keer in het voordeel van de klant is! Nog even wachten op inbouw en afbouw, zal dan ook nog even een broodnodig introductie verhaal tikken
 

hans61

Nieuw lid
vandaag bij dealer geweest en te horen gekregen auto vandaag bij Pon binnen gekomen.
En ik kan er eind volgende week over beschikken. Besteld eind oktober. productie stond voor week 11 gepland maar is naar voren gehaald.:yeehaa:
 
Mijne is 31 januari besteld.. Combi greenline race blue. Anderen al iets gehoord over levertijd? Zie dat levertijden nog wel eens kunnen verschillen. Dealer zegt eind april..
Gaat de auto sowieso eerst altijd naar PON of rechtstreeks naar de dealer?
 

niels912

Nieuw lid
er is mij verteld dat ze eerst allemaal naar pon gaan, en dat daar het plastic eraf gaat en nog meer dingen gebeuren, veel plezier met wachten ;)
 

hberg

Actief lid
Mijne is 31 januari besteld.. Combi greenline race blue. Anderen al iets gehoord over levertijd? Zie dat levertijden nog wel eens kunnen verschillen. Dealer zegt eind april..
Gaat de auto sowieso eerst altijd naar PON of rechtstreeks naar de dealer?
Heb ook een race blue combi besteld maar dan op 6 februari. Levering vanaf ongeveer half april. Dus loopt redelijk gelijk. Productie staat nu voor 2 april gepland
 

Oogje

Senior Member
Pffff wat een luxe zeg, die korte levertijden. De mijne wordt, na 28 weken wachten, volgende week gebouwd. De verwachting is dan dat ik er over 5 weken in rijdt, dus in week 13. De totale levertijd komt daarmee op 33 weken.
 

niels912

Nieuw lid
ik heb een rooie, jij de beruchte kleur metal grey, hier zijn meerdere topics over, mooie kleur alleen ff wachten ;)
 
Haha.. Metal grey, daar roep je wat. Ik wist niet dat er zoveel problemen met leveren zouden komen. Dealer vertelde wel dat metal grey wat langer zou duren. Ikzelf heb de kleur een week voor bestelling nog gewijzigd naar race blue. Erg blij mee achteraf!:tegek:
 
Bovenaan Onderaan