Levertijd New Octavia 16 TDI

jurjen

Lid
Toen ik in augustus bestelde was de geschatte levertijd van de 1.6 TDI met DSG vier weken langer dan die voor een handbak achter dezelfde motor. Bleek uiteindelijk mee te vallen maar ja, het ligt waarschijnlijk aan de DSG.
 
.... Oorzaak van langere levertijd de DSG?
....

Ik heb laatst dus contact opgenomen met de dealer en die zei dat er leveringsproblemen zijn met de DSG-transmissies en de PDC's. Hierdoor loopt het productieproces voor die DSG-auto's vertraging op.

Dat zal dus de reden zijn waarom die andere geen bel heeft gekregen.
 

a3h

Lid
Bij mij was de levertijd van 1.2 Tsi met DSG ook 4 maanden. Medio april 2011. Er bleek nog een zelfde uitvoering op voorraad te staan alleen dan zwart ipv brilliant silver. Deze wordt nu begin jan 2011 geleverd.
 

Nick01

Nieuw lid
Vandaag bericht gehad dat ik mijn nwe o2 gl bl aanstaande donderdag kan ophalen!
Besteld medio augustus, dus levertijd kleine 4 maanden.
 

alcatel

Nieuw lid
Midden oktober 2010 ingediend
Eind oktober definitief door leasemij besteld
Vlak voor de kerst werd ik gebeld. Meneer uw leaseauto is binnen.
Afspraak 7 jan 2011

Skoda octavia 1.4 TSI Elegance met vision pakket/multifunctioneel stuur/17 inch velgen/achter ruitenwisser/mobile device interface/parkeersensoren voor en achter/reservewiel.
Bewust geen BL gekozen wegens de diefstal gevoeligheid van nav systeem. En met mijn HTC HD2 is dat geen probleem. Met mobile device interface kan je ook
een harde schijf aan je radio koppelen.
 
Begin oktober besteld. Heb nog geen datum van de dealer, maar wel een brief van verrassend skoda met daarop mijn het kenteken van mijn auto. Kan niet wachten.
 

Marcoja1

Nieuw lid
Eind september waarschijnlijk (altijd maar afwachten) door de LM besteld. Via omweg bij de dealer gekomen. week 2 gaat mijn Octavia Combi Business Elegance 1.2 TSi met wat extra in de productie, eind van de maand waarschijnlijk in Nederlad. Wat kan wachten toch vervelend zijn, ben die tijdelijke golf zat.
 
Half november een zwarte Skoda Octavia Combi Elegance 1.2 DSG besteld via leasemaatschappij. In december besloten nog wat opties (MDI + stoelverwarming) toe te voegen, kreeg te horen dat het niet meer kon. Vervolgens offerte opgevraagd bij de dealer om zaken achteraf in te laten bouwen. Reactie van de dealer, auto is nog niet in productie. Dus ik weer bellen, was de auto toch nog niet in productie. Verwachte leverdatum is nu week 14 :( was eerst week 8. Hoe groot is de kans dat die auto toch nog eerder opgeleverd gaat worden?
 

MennoV

Lid
Half november o2 combi 1.6 tdi ambition bussinesline greentech besteld.
Contact gehad met de dealer. de auto wordt week 3 gemaakt en in week 5/6 geleverd.
 
Dag allemaal,

Afgelopen week heb ik een Octavia 1.6TDI Elegance Buisines_Line - DSG-7 besteld met een paar opties zoals sun-set, stoelverwarming, bluetooth voorbereiding en MDI interface. De levertijd ........................ week 22-2011.

Ik hoop op eerder maar denk dat dat niet zal lukken, helaas.
 

hemi24

Forumguru
In dat geval zou ik nog 2 a 3 weekjes uitstel vragen, alles geproduceerd na week 22 is modeljaar 2012..!
 

HN1969

Nieuw lid
In dat geval zou ik nog 2 a 3 weekjes uitstel vragen, alles geproduceerd na week 22 is modeljaar 2012..!

Hallo Allemaal,

Er is eind aug voor mij een O2 bus eleg 1.6 tdi DSG besteld, leverdatum 1e maal eind oktober, begin nov. toen, week 7 2011, toen weer week 4 2011, en nu waarschijnlijk week 19!!!!!!!!!2011. Dit is toch niet normaal. Iemand ervaring hiermee?
 

Wasmachineman

Forumguru
Klopt niet echt dus HN1969! Ik heb dezelfde als jij nu hebt besteld en mijne was er in 3 maanden. Nu kan er wat gebeurd zijn ergens in het traject maar duidelijk is het dat er een fout is gemaakt! Sterkte.
 

HN1969

Nieuw lid
[MODERATORBREAK]Bovenstaande posting niet quoten a.u.b. , heeft geen enkele zin . Zet dan @wasmachineman , leest makkelijker en word er niet onnodig 2 keer hetzelfde gezegd. [/MODERATORBREAK]
Denk ook dat er iets fout is gegaan maar de dealer verwijst continue naar de importeur Ik Heb behoorlijk
De pest er in en overweeg een annulering en een ren megane estate DCI 110 EDC bose te bestellen als dat nog kanM -s ook een DSG
 
Bovenaan Onderaan