Levertijd New Octavia 16 TDI

Na 17 weken wachten is op 6 okt. mijn bestelde Octavia EBL geleverd.
Door de fabriekssluiting, en leerinbouw wat later geworden als gehoopt, maar wel netjes door de dealer op de hoogte gehouden van de status.
 

Octavia

Nieuw lid
levering nieuwe Octavia Combi GL BL

Nou , het is zover hoor.. eindelijk was'ie dan binnen. Het was wel het wachten waard! Wat een prachtige bak.. :489:

Verrassinkje nog: de velgen.. had Crateris besteld, maar die blijkt er niet meer te zijn. Wordt nu Proxima voor geleverd, ziet er ook wel goed uit hoor, ietsje spannender velg eigenlijk dan de Crateris. Schijnt dat ze na de zomervakantie (fabrieksvakantie) alleen nog maar deze leveren. Nou ja, ik vind het best!

Voor wie nog wachten : suc6. het is het wachten waard..
 
levering Octavia Combi 1.6 CR TDI 4X4 Ambiente

Op 8 september besteld, wordt geassembleerd in week 45 (éde week van november), verwachte levertijd eerste week van december. In totaal 13 weken...
 

hemi24

Forumguru
@ Arnoldotje : is er niet nog een andere reden waarom de leasemij bij jou wacht met uitleveren totdat de ergste winter voorbij is?!? ;)
 

Arnoldotje

Forumguru
:uitlachen:Haha, je zou het bijna gaan vermoeden inderdaad...zou wel slim van ze zijn in dat geval. Alhoewel, rij nu ook in een leaseauto, maar deze is bijna op dus die mag wel nat worden denk ik dan maar.:koffie:
 
Ik heb eind augustus een Octavia besteld. Nu kreeg ik gisteren een bericht van de dealer dat hij nu af is, maar nog op transport moet. Weet iemand hoelang zoiets duurt, of hoevaak ze naar NL rijden?

(of moet ik deze vraag niet hier stellen?)
 

corsaar

Senior Member
Ja die meldingen staan al er al heel veel op dit Forum 2 tot 3 weken
is gebruikelijk tussen produktie en aflevering.
 

ARJWK

Nieuw lid
Ik heb in juli de O2 Combi Greenline besteld, PON gaf eerst 9 Jan 2011 aan en kreeg afgelopen week bericht dat ik hem volgende week woensdag kan komen ophalen!
Dus er is geen pijl op te trekken....
 

FredV

Banned
Ik heb in juli de O2 Combi Greenline besteld, PON gaf eerst 9 Jan 2011 aan en kreeg afgelopen week bericht dat ik hem volgende week woensdag kan komen ophalen!
Dus er is geen pijl op te trekken....
Inruil gebaseerd op jan 2011? Zo ja, dan hogere inruil bedingen. auto is één jaar jonger (vlgns hun redenatie) en minder km's
 

ARJWK

Nieuw lid
@Corsaar: Ja zeker blij mee, helaas moeten wij voor voorloop "huur" autos zelf de brandstof voorschieten en declareren. Straks lekker met de tankpas ritsen!

@FredV: Het betreft een leaseauto, dus gelukkig niks te maken met inruilwaardes.
 
@ARJWK
Dat betekent dat de dealer eerst een afleverdatum verwachtte na half november. 95% van alle leasemaatschappijen houden dan de auto vast tot januari omdat voor de restwaarde die 2 maanden nogal wat uitmaakt.
Gelukkig loopt de produktie lekker door en krijg je hem nu woensdag al.
Dinsdag om 16:00 uur zou ik mijn auto mogen ophalen maar daar is ook nog al wat dingen verkeerd gegaan. Dus hopen dat het ook echt dinsdag wordt.
 

ARJWK

Nieuw lid
Oke, duidelijk verhaal. Ik had inderdaad ook verwacht dat ze hem over de jaarwisseling zouden tillen. Bij mij zijn ze nu het lederen interieur aan het inbouwen en woensdag inderdaad haal ik hem op.

Veel fout gegaan?
 

RuudGreenline

Nieuw lid
Hij is er...

Vandaag de nieuwe Octavia Combi Greenline Businessline opgehaald. Besteld op 17 juni van dit jaar.
De eerste 300 km zitten erop en wat een genot. Van alle gemakken voorzien en het rijdt boven verwachting!!! Erg veel schik van de Amundsen en de MDI aansluiting voor de ipod. Volop mogelijkheden. Hiervoor een Volvo V50 1.6 D gereden maar deze motor is zeker weer een vooruitgang vanaf goed 1500 toeren voldoende souplesse.
Zeer tevreden over de Dealer Nieuwkoop (Den Bosch).

De enige pech was dat de RDW storing had vanochtend waardoor het langer wachten was op de kenteken delen.

Al met al een prima dag.

:)
 

ddejonge

Actief lid
Gelet op de huidige ontwikkelingen in Frankrijk, ben ik blij dat ik met een benzine auto naar Frankrijk ga en niet met een diesel.
Aangezien 98% van de Fransen diesle rijdt moet er nog benzine verkrijgbaar zijn...

Op zich wel een prettig idee, van de week tripje Parijs en de week erop m'n O2 ophalen!!!
 
Bovenaan Onderaan