Levertijd New Octavia 16 TDI

Misschien wel voorraad genoeg, maar vaak is de voorraad net niet de kleur die je wil, of toch nog meer opties er op.

Gisteren de dealer gesproken, stond nog op week 35. Hopelijk gaat die na de vakantie niet nog verder naar achter geschoven worden, anders ga ik ook pas volgend jaar rijden.
(bij mijn vorige LM, was half november de grens voor het op kenteken zetten)
 

Darkside

Forumguru
Bij mijn LM is half november ook de grens. En zoals het er nu naar uitziet komt mijn auto rond die tijd. Er is iig al aangegeven rekening te houden met een levering in de eerste week van 2011.
 

Shadowman

Nieuw lid
Hallo allemaal , vandaag bericht gekregen dat mijn auto is aangekomen , toch nog vroeger dan september , nu nog wat wachten tot eind van de week en hopelijk rijden we dan met onze nieuwe octavia TDI
 
Dat is mooi, de mijne staat nog steeds gepland voor waarschijnlijk voor wk35.
Alvast veel rijplezier voor komend weekend (de tijd erna :-) )
 

lock

Actief lid
Hallo allemaal , vandaag bericht gekregen dat mijn auto is aangekomen , toch nog vroeger dan september , nu nog wat wachten tot eind van de week en hopelijk rijden we dan met onze nieuwe octavia TDI
Wanneer stond die gepland om gemaakt te worden?
 

Shadowman

Nieuw lid
Hai lock , eerst was gezegd half juli , dan werd dat begin september nu heb ik geluk dat hij er is ( hoop ik) , ik heb hem nog niet gezien , staat nog bij de hoofdverdeler . Hopelijk is alles in orde voor vrijdag , hou je op de hoogte .
 

Octavia

Nieuw lid
Levertijd new Octavia 1.6TDI GL BL

Vandaag dealer gebeld; nog steeds 2 maanden vertraging in levering. Maar: er is nu wel een nieuwe oorzaak: de navigatiesystemen zijn op! De leverancier had niet verwacht dat hij er meer dan 10 zou verkopen, dus voor de zekerheid maar geen voorraad genomen.. toch gek dat ze als accesoire wel te krijgen zijn, maar zonder bestellen gaat niet want: ze leveren geen wagen op met een gat in het dashboard..
 

flip

Lid
@octavia: Ik hoop dat je na levering niet te vlug geconfronteerd wordt met weer een gat in je dash, als de pakkemannen jouw navigatie er uithaalden...
 

Octavia

Nieuw lid
populaire navigatie?

Hoe zo? Is deze (toch wel iets verouderde type) navigatie zo populair bij de pakkemannen? zo mooi is die niet!
 

Octavia

Nieuw lid
navigatiesysteem octavia

is gewoon het standaard nav syst; vlgs mij heet die "amundsen" ? wat ik er van gezien heb was het niet heel hoogstaand.. geeft mij niet, ben al lang blij dat ik geen tomtom snoer over mijn dashboard meer heb lopen, en een zuignap tegen mijn voorruit..
 

Shadowman

Nieuw lid
Hallo octavia , vandaag bij de dealer geweest en heb dat aangehaald , ik heb dezelfde navigatie er instaan , hij wist niks van vertraging met de navigatie , hij wist wel te zeggen dat met de verlof sluiting alles enkele weken achterstond , ge hebt hem misschien ook vroeger dan verwacht
 

RuudGreenline

Nieuw lid
Levertijd Combi Greenline tdi

Half juni een Octavia combi greenline tdi besteld. Van de leasemij. een bericht ontvangen dat aflevering v.a. week 38 zou plaatsvinden. I.v.m. een ritje naar het buitenland gebeld met de dealer of dit met de nieuwe auto zou gebeuren. Kreeg te horen dat de aflevering richting week 41 zou gaan i.v.m. opgeschoven productie in week 39. Ben benieuwd of de Octavia klaar staat half oktober na het lezen van dit onderwerp.

Octavia combi greenline businessline tdi, Cappuccino Beige metallic, Sunset, MDI, Stoelverwarming, Electr. ramen achter, Trekhaak vast.
 
Mijn bestelde octi staat inmiddels in Leusden, dealer belde daar net over :-)
Nog even wachten op de leerinbouw, leerkleur was niet op voorraad.
Hopelijk mag ik wk40 gaan rijden...
(het zou dan in totaal 17 weken zijn)
 

Octavia

Nieuw lid
Levertijd Octavia combi GL BL

Eigenlijk a-sociaal dat ze je voor een voldongen feit plaatsen als de bestelling al is geplaatst en niet kan worden teruggedraaid. (kleine lettertjes)

Elke keer maar weer wijzen van dealer naar importeur naar fabriek.....:biggthumpdown::mad: zooo irritant. Ik had toch een SKODA besteld? (met levertijd 8-10 weken, TOEN IK M BESTELDE JA! inmiddels staat de teller op ruim het DUBBELE )

Grrrrr:1884: zo ff lekker stoomafblazen op het skodaforum
 

RuudGreenline

Nieuw lid
Deze week de leverende dealer gebeld, auto wordt in week 38 geproduceerd en uiterlijk week 41 afgeleverd. Besteld in week 24 dus voor mij uiteindelijk 17 weken terwijl 13 was afgegeven. Ach ja mijn V50 zit nu op 204.000 km en zal de 210.000 nog wel volbrengen. begint overigens wel wat onrelmatiger te lopen.

Combi Greenline 1.6 tdi businessline :623:
 
Bovenaan Onderaan