Levertijd New Octavia 16 TDI

Marcoja1

Nieuw lid
Begin oktober besteld. Heb nog geen datum van de dealer, maar wel een brief van verrassend skoda met daarop mijn het kenteken van mijn auto. Kan niet wachten.

Grappig, ik heb contact gehad via via met pon lease en daarna de dealer.
Mijn auto is in september besteld, deze week gaan de wielen er onder. Verwacht hem 1ste week februari. Wordt een drukke maand, mijn dochter wordt geboren, nieuwe auto en jarig pfff

Kijk naar alles uit, maar wachten is niet mijn grootste hobby.
:shocked:
 
Ik mag mijn auto overmorgen ophalen bij de dealer in Assen en dan meteen een lekker ritje van ruim 230 kilometer naar mijn woonplaats Veldhoven. Kijk er naar uit. Nog 2 nachtjes slapen!!! Lijk mijn zoontje wel tijdens Sinterklaas.
 
Vandaag is m'n nieuwe Amb BusLine Greentech 1.6TDI Combi besteld. Indicatie levertijd: week 15.
Opties: Black Magic Pearl Metallic, Sunset, Audio Pack, Rokerspakket, 16" Crateris
 

Auke

Lid
ik heb mijn Skoda Octavia Combi 1.6 TDI Elegance Businessline dsg op 18 oktober 2010 in bestelling gedaan, vandaag gebeld met de dealer, blijkt er nog steeds geen productie datum te zijn. volgns dealer veel problemen met dgs en kan wel mei worden, te gek voor woorden, wie heeft dit probleem ook? of zijn ze gewoon de bestelling vergeten. kan je ook compensatie hiervoor vragen?
 

Mick

Actief lid
Hier nog een met hetzelfde. In september besteld, 1.6Tdi DSG, en levertijd is een vraagteken. Bedrijf waarvoor ik werk ging uit van januari 2011, maar in december al een belletje gehad, dat dat niet door ging. Wanneer wel was een raatsel. Ook hier kon men geen productie datum vertellen.
Mijn collega die er ook een heeft besteld, in oktober 2010, moet ook wachten. Ook hij heeft een DSG besteld.
De Greentech van mijn andere collega die i oktober was besteld, stond 3 januari voor hem klaar. Dus DSG ellende waarschijnlijk.
Afwachten maar.
 

Marcoja1

Nieuw lid
Maandag de dealer gesproken ('s-point) , chassisnummer is vrijgegeven. Mooi denk je dan, dan kunnen we vrijdag leveren, was te proberen :) Helaas hij staat bij pon en die moeten de auto klaar maken? Gisteren contact met Kampsteeg autolease, snap nog steeds niet waarom mijn bedrijf daar zaken mee doet, men kan niets zeggen over hoe lang het nog gaat duren. Of ruim 5 maanden niet lang genoeg is! Ik ben erg benieuwd of ik eerder vader wordt, uit rekendatum 22-2 of eindelijke de trotse bezitter van mijn mooie Skoda Octavia combi elegance 1.2 TDI hb.

Wie zou het weten.......
 

Marcoja1

Nieuw lid
goed nieuws!!!!! Hij komt! Mag hem 28 januari op halen!

Wat ik Alden niet begrijp, er wordt geen software geleverd bij het navigatie systeem? Klopt dat?
 

hemi24

Forumguru
Klopt, de navigatie DVD is een losse , separaat bij te bestellen, accessoire van rond de 220 euro.

Als je de dealer lief aan kijkt wil hij de kaartdata wellicht installeren (naar de HDD kopieeren), zonder dat hij je de DVD laat houden... ;)
 

Marcoja1

Nieuw lid
[MODERATORBREAK]Niet onnodig de posting boven jouw reply posten. Dat is niet nodig. Lees ook de forumregels na over het gebruik van quoten aub. Is quoten niet direct nodig, gebruik dan de @<gebruikersnaam> als reactie.[/MODERATORBREAK]

Hahaha zal deze dealers een lief aankijken! Maar komen uit een regio waar ze bekend staan nogal gierig te zijn :) Nee geintje, dat komt wel goed denk ik.
Er zitten toch wel banden om de velgen, of had ik die ook uit de optielijst moeten kiezen?
 
Gisteren mijn Skoda Octavia Combi 1.6 TDI 105pk Greentech Elegance Business Line besteld.

Sunset
Metallic lak: Cappuccino Beige
Bekleding : shadow onyx
Bluetooth handsfree carkitvoorbereiding (HFP en rSAP) met microfoon
MDI
Trekhaak
Hulpveren

Indicatie levertijd: in april !!!

En nu maar wachten.
 

tha a

Senior Member
Net de dealer gesproken. Levertijd wordt langer. Verwachte productieweek: week 10. (eerste verwachte productieweek was week 6) Besteld 9 december.. Gaat een verhaal met lange adem worden...
 

Auke

Lid
:shocked:mijn Skoda Octavia Combi 1.6 TDI Elegance Businessline dsg op 18 oktober 2010 in bestelling gedaan week 42, ik heb maar eens met de klantenservice gebeld, heb vandaag bericht per post gekregen.
ivm vele aanvragen van de skoda wereldwijd is er veel vertragng opgelopen met de productie, de verwachte levertijd is nu week 22 eind mei, betekend dat je vanaf nu 32 weken op je auto moet wachten, ik denk dat ik maar van de auto ga afzien en kijk of er niet een vergelijkbare auto kan vinden, zal wel moeilijk worden.
 
Bovenaan Onderaan