Levertijd New Octavia 16 TDI

wimfab

Nieuw lid
Eindelijk,heb mijn Skoda Octavia 1.6tdi ambition business besteld op 12-11-2010 en krijg net bericht dat íe op 11 maart afgeleverd wordt.Alles bij elkaar 4 maanden,nu maar hopen dit het wachten waard was.
 

Mick

Actief lid
Vraag me alleen af, of je zonder problemen een order kan annuleren? Ook ik moet nog lang geduld hebben tot mijn in september bestelde Octavia een keertje komt.
Succes morgen.
 

Auke

Lid
Ik hoop het anders ook maar weer wachten, heb jij al een vooruitzicht, pon gaf bij mij aan week w22 is ook in sept besteld. word tijd dat skoda aan de dsg productie gaat beginnen.
 

Mick

Actief lid
Op 17 februari was er nog steeds geen productiedatum bekent, volgens de dealer. Mijn collega heeft zijn order van een Octavia met DSG al laten omzettten naar een Octavia Greentech. Werd het ook een beetje beu, en schakelde nu al weer een paar weken, en miste zijn automaat niet, vandaar de switch. En 20% bijtelling is ook mooi meegenomen.
Leek mij ook wel wat, maar ben bang dat als er dan iets mis gaat, ik niet kan beschikken over een wagen met trekhaak op 2 juli, aangezien de vakantie dan gaat beginnen. Als het met de huidige bestelling toch fout gaat (niet op tijd) , dan krijg ik in ieder geval een wagen met trekhaak, aldus mijn wagenpark beheerder.
Als ik nu nog switch, kan men mij de schuld geven, en dat zie ik niet zitten.
 

wimfab

Nieuw lid
CranBerry,mijn opties zijn;
Anthracite metallic Audio pakket plus Lichtmetalen velgen 16 Crateris Rokers pakket Trekhaak vast, incl. 13-polige kabelset
 
Hij is binnen :super:, afgelopen vrijdag afgeleverd. (1 december besteld) Eerste ervaringen zijn uiterst positief, alleen krijg sinds vanmorgen geen TMC lijst meer te zien....:crazy:
 

Auke

Lid
vandaag gebeld met dealer, productie week 17/18 dus ik wacht het toch maar af. bij jou mick ook al nieuws betreffende de producte datum?
 

Mick

Actief lid
Dat is mooi nieuws. En nu maar hopen dat het niet uitloopt. Dan is hij dus eind mei binnen. Jij hebt hem ook eind september besteld? Ik weet nog niks, maar naar aanleiding van jou bericht hierboven, heb ik de dealer maar even een mailtje gestuurd,met de vraag of hij al wat meer weet.
 

Mick

Actief lid
Vandaag een mailtje van de dealer gehad. Voorlopige productieweek is week 13, waarna het nog zo' n 4weken duurt voor aflevering.
Hehe het einde is in zicht.
 

octa11

Nieuw lid
Op 10 december 2010 Octavia combi 1.6 CRTDI besteld (ambiente met trekhaak). Vorige week (week 8) is hij gemaakt. 12 weken wachten dus
 

Nop

Nieuw lid
Update levertijd Octavia II 1.6 TDI combi Businessline + DSG : besteld week:46 (19 november) Levertijd zou zijn week 9 en is nu verschoven naar produktie week 21 !!
 

tha a

Senior Member
@nop: crisis... ik zou je bijna condoleren.. Wellicht omzetten naar Greentech zonder DSG?
 

Nop

Nieuw lid
Ik heb net 190.000 km gereden met een Octavia 1.9 TD Businessline + DSG en dan wil je niet meer schakelen.......
 

Robbie146

Senior Member
Ik heb gisteren mijn leasemij nog maar eens gebeld, levering was al van week 2 naar week 10 verschoven eind week2 en daarna volgde een ooverdovende stilte....

Kreeg te horen dat "inkoop" van de leasemij nu week 11 aangeeft maar dat de dealer nog geen datum wil noemen..........krijg ik nu niet bepaald een warm gevoel bij :( en i.c.m. de verhalen hier geloof ik eerder de dealer.

Betreft een 1.6TDi EBL DSG-7 met nog wat opties zoals sunroof, besteld half September.

Zal me binnenkort ook even netjes voorstellen :koffie:

mvgr.
Robert
 

pieterellen

Nieuw lid
Dit is super vervelend,afgelopen maandag zelf de O2 besteld maar dan zonder dsg,levertijd 12 weken.Hoop maar dat hij op tijd komt voor de zomer vakantie!
Afijn hopelijk gaan de weken snel voorbij!!

Groet,

Pieter.
 
Bovenaan Onderaan