Levering Superb IV uitgesteld door corona

SuperbIV

Senior Member
SuperbIV, Derooke alle bedankt. dit is inderdaad zo.
ik heb net een rit van 60 km achter de rug.
Het zweet liep van mij af. buiten was het 32° ik had de airco uiteindelijk op 16° gezet maar de lucht voelde nog niet koud aan.
Toen ik thuis kwam was het in onze living 25° en dit voelde fris aan.
Werkt deze airco nu niet of doe ik iets fout met de instellingen?
Bij mijn iV is de lucht direct koel. Doet je standkoeling het? Misschien is dat een goede test?
 

Vinny

Forumguru
Peter-036 net even onder de auto gaan kijken, er licht geen water onder.
De re-circulatiestand zal ik straks een testen, ik rij straks nog +-20km.

SuperbIV al blij te horen dat hij bij jouw wel naar behoren werkt. Wat bedoel je met standkoeling? ik denk dat wij daarvoor een ander woord hebben in België.
 

SuperbIV

Senior Member
]SuperbIV al blij te horen dat hij bij jouw wel naar behoren werkt. Wat bedoel je met standkoeling? ik denk dat wij daarvoor een ander woord hebben in België.
Ik bedoel de koeling die je op afstand aan kunt zetten met de Connected app of kunt plannen op vertrektijden in het infotainment.
 

Vinny

Forumguru
net terug van een ritje van +- 20 km.
De standkoeling had zijn werk gedaan.
De airco werkte onderweg ook.
ik herinner mij dat de wagen een update wilde doen toen ik deze namiddag vertrok. Ik heb dit toen toegestaan.
zou het daardoor kunnen zijn dat de airco niet werkte?
 

SuperbIV

Senior Member
Kan het me niet voorstellen, maar tegenwoordig weet je het niet met al die technologie ;).

Dan een ander vraagje: wat voor melding kreeg je toen de update was afgerond. Bij mij staat er dan 'update afgesloten' oid. Vind dat altijd zo een vreemde melding, net of er iets mis is gegaan. En welke software versie heb je nu?
 

Vinny

Forumguru
ik denk niet dat ik een melding kreeg toen de update klaar was.
ik heb nu de software versie 0156
 

SuperbIV

Senior Member
Heb ik ook inderdaad. Al sinds het begin, terwijl hij al diverse updates heeft gedaan. Ik twijfel daarom of de updates wel werken. Ik ga het bij de volgende beurt even na bij de dealer.
 
Bovenaan Onderaan