Levering Superb IV uitgesteld door corona

Derooke

Forumguru
Wist zelf niet dat dit een optie was (de achterwisser).

Mooi kleur dat rood.

Zijn dit aerodynamische velgen?
 

Vinny

Forumguru
of het aerodynamische velgen weet ik niet.
het zijn 19" velgen die als optie verkrijgbaar waren
 

Vinny

Forumguru
morgen mag ik achter mijn wagen.
op de foto's zie ik echter dat de "sunset-donker getinte ruiten achteraan" er niet op zit.

Als het er effectief niet op zit, wat doe ik dan best? de wagen weigeren? de wagen aanvaarden en de melding maken? of zijn er nog andere mogelijkheden?

fingers crossed dat het goed komt morgen.
 

ugeken

Lid
Volgens de foto van de achterruit wel ok denk ik. Zoals hier gezegd, is sunset niet echt donker getint.
 

Cordoba

Forumguru
Op de foto's twijfel ik of de sunset er op zit (is niet altijd goed te zien op foto). Als de auto inderdaad niet volgens levering is, moet je de auto ook niet aanvaarden: dan heb je daarna juridisch een zwakke positie om nog ergens op terug te komen. De relatie met deze dealer is toch al verpest, dus daar hoef je niet druk meer over te maken. Als je je nu ook even formeel opstelt als de dealer heeft gedaan bij de vertraagde levering, kan de dealer zich nog wel eens achter de oren krabben.
 

JeSko

Forumguru
Trouwens, zag net dit, heeft uwe ook het Skoda logo in de deur ingebouwd zoals op het filmpje @ 1:21 ? Was eerst een tuning gadget en komt nu standaard blijkbaar op sommige Siv's.

 

Vinny

Forumguru
Gisteren mijn auto uiteindelijk kunnen gaan afhalen.
Eerste geruststelling de "Sunset" zit er op, al is het zoals hiervoor beschreven het is niet heel donker.
Verder is de wagen prima en wordt het logo zoals Jesco vermeld geprojecteerd op de vloer.
2 opmerkingen:
1) Verkeersbord herkenning: Ik had de verkeersbord herkenning ook besteld maar deze zit er niet op. De verkoper zie me dat ik het niet had besteld. Jammer ik was zeker maar ja ik vind het niet op mijn bestelbon.
2) Achterlichten: de verkopen had me in januari gezegd dat model 2020 de achterlichten allemaal met een chromé en LED was. nu vertelde hij met dat het enkel van voor LED was en dat ik de Matrix lichten moest besteld hebben en dan de achterlichten ook anders gingen zijn.
De achterlichten vind ik eigenlijk wel jammer. de verkeersbord herkenning kan achteraf nog geprogrammeerd worden dacht ik hier ergens gelezen te hebben.

Verder heb ik een goede uitleg gekregen ondanks de ferme deuk die er al was in het vertrouwen.
De auto zelf bevalt me prima, wat een ruimte.

Oja, mijn wagen had al 42km op de teller. de uitleg van de verkoper hiervoor was dat de wagen een extra controle ondergaan heeft in de fabriek?? is dit gebruikelijk? Nu ja ik heb me er niet druk om gemaakt het is zoals het is. ondertussen zitten de eerste 100km er al op.
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Ach ze zijn gewoon vergeten te resetten naar de 0 km
Kunnen ze enkele keren doen voor ze hem afleveren aan je !
Dus wees blij dat je weet dat ze 48Km hebben gereden, wij met 0 op de teller moeten maar gissen....
 

ugeken

Lid
Gisteren mijn auto uiteindelijk kunnen gaan afhalen.
............ Achterlichten: de verkopen had me in januari gezegd dat model 2020 de achterlichten allemaal met een chromé en LED was. nu vertelde hij met dat het enkel van voor LED was en dat ik de Matrix lichten moest besteld hebben en dan de achterlichten ook anders gingen zijn.
De achterlichten vind ik eigenlijk wel jammer. de verkeersbord herkenning kan achteraf nog geprogrammeerd worden dacht ik hier ergens gelezen te hebben.
...............

De achterlichtenhistorie is verwarrend, verkopers leggen daar naar mijn gevoel te weinig nadruk op. Bij publiciteit zie je steeds de matrix-versie, ik ga er van uit dat veel mensen denken dat hij dus zo komt... maar het is helaas een dure optie (al ziet het er knap uit). Ikzelf ben voor het leder gegaan en laat de lichten standaard. Helaas zien ze er net iets minder ‘fancy’ uit dan bij de pfl Style.
 

Vinny

Forumguru
ik heb me al zot gezocht maar ik vind nergens het totale gereden km terug.
Waarschijnlijk kijk ik er over.
Kan iemand me helpen?
 

SuperbIV

Senior Member
Volgens mij zie je deze wanneer je cruise control uit zet op de plek waar de km-instelling wordt weergegeven.
 

Derooke

Forumguru
Is het niet zo dat als je je wagen uitdoet dmv de knop er dan een samenvatting op je scherm komt ? Bij m'n troc is dit zo (linksonder in geval van digi dashboard)
 

Vinny

Forumguru
SuperbIV, Derooke alle bedankt. dit is inderdaad zo.
ik heb net een rit van 60 km achter de rug.
Het zweet liep van mij af. buiten was het 32° ik had de airco uiteindelijk op 16° gezet maar de lucht voelde nog niet koud aan.
Toen ik thuis kwam was het in onze living 25° en dit voelde fris aan.
Werkt deze airco nu niet of doe ik iets fout met de instellingen?
 
Bovenaan Onderaan