Vinny
Forumguru
op 18-01 heb ik mijn wagen een Superb IV Style besteld met nog talrijke opties.
Er was me beloof de mijn wagen ging geleverd worden ten laatste einde maart.
op de bon had de verkoper zich ingedekt en en als uiterste leverdatum 15 april gezet.
Wij reden toen met een CX-5 dat we particulier gingen verkopen. Die koper van de CX-5 had gevraagd om de wagen te mogen komen halen op 15 maart. na contact op genomen te hebben met mijn dealer en de bevestiging van hem gekregen te hebben dat we onze wagen gingen hebben einde maart. zei ik tegen de koper van de CX-5 dat ik goed was om deze te komen halen op 15 maart. Wij zouden onze plan wel trekken voor 14 dagen met de auto van onze zoon.
Door de Corona waren de garages gesloten, wij konden niemand bereiken en werden niet op de hoogte gesteld. ik heb dan maar Skoda Care gecontacteerd, die konden me juist zeggen dat mijn wagen in Brussel staat.
Nu heeft mijn dealer me maandag gecontacteerd dat mijn wagen nog altijd in Brussel staan maar niet kon zeggen wanneer hij zou kunnen uitgeleverd worden. Vrijdag heb ik dan terug contact gehad met de dealer, maar deze wist nog niet meer. Hij zou eens bellen naar Brussel en me terug bellen. Na een kwartier belde hij me terug dat hij niet weet wanneer deze zou geleverd worden. maar dat ik mag verwachten dat dit pas in juni zou zijn.
Nu vraag ik aan hem of hij ons kan helpen met een vervangwagen, om dat wij zelf geen meer hebben en het schipperen in met 1 wagen. hij kan ons ene geven maar deze word aangerekend aan 30€/dag = 900€/maand. ik heb hem vriendelijk bedankt.
ik vind het zeer jammer dat onze dealer niets kan doen voor ons.
ben ik nu te veel eisend, of is mijn dealer te gierig?
Er was me beloof de mijn wagen ging geleverd worden ten laatste einde maart.
op de bon had de verkoper zich ingedekt en en als uiterste leverdatum 15 april gezet.
Wij reden toen met een CX-5 dat we particulier gingen verkopen. Die koper van de CX-5 had gevraagd om de wagen te mogen komen halen op 15 maart. na contact op genomen te hebben met mijn dealer en de bevestiging van hem gekregen te hebben dat we onze wagen gingen hebben einde maart. zei ik tegen de koper van de CX-5 dat ik goed was om deze te komen halen op 15 maart. Wij zouden onze plan wel trekken voor 14 dagen met de auto van onze zoon.
Door de Corona waren de garages gesloten, wij konden niemand bereiken en werden niet op de hoogte gesteld. ik heb dan maar Skoda Care gecontacteerd, die konden me juist zeggen dat mijn wagen in Brussel staat.
Nu heeft mijn dealer me maandag gecontacteerd dat mijn wagen nog altijd in Brussel staan maar niet kon zeggen wanneer hij zou kunnen uitgeleverd worden. Vrijdag heb ik dan terug contact gehad met de dealer, maar deze wist nog niet meer. Hij zou eens bellen naar Brussel en me terug bellen. Na een kwartier belde hij me terug dat hij niet weet wanneer deze zou geleverd worden. maar dat ik mag verwachten dat dit pas in juni zou zijn.
Nu vraag ik aan hem of hij ons kan helpen met een vervangwagen, om dat wij zelf geen meer hebben en het schipperen in met 1 wagen. hij kan ons ene geven maar deze word aangerekend aan 30€/dag = 900€/maand. ik heb hem vriendelijk bedankt.
ik vind het zeer jammer dat onze dealer niets kan doen voor ons.
ben ik nu te veel eisend, of is mijn dealer te gierig?
Laatst bewerkt: