om in een rijtje achter elkaar te rijden tegen 30-60-90, daar is weinig 'echt genieten' aan
Heb de M3 wel ondertussen weten te apprecieren, dus we 'genieten' wel van de weinige kilometers. Rij af en toe, zeker met weer zoals nu, wel eens een blokje rond ipv rechtstreeks naar huis te rijden. Heb zo ondertussen een paar 'vaste routes'. Beetje binnendoor, stukje industriepark waar op dat moment niemand rijdt. Dan laten we ons wel eens (verantwoord) gaan. Want echt voluit met de M3 gaan, dat lukt quasi nergens. Heb zo in een industriepark achter ons zo een baantje waar de blauwe vrienden niet kunnen staan, waar in het weekend niemand rijdt en dat 4-500m rechtdoor is. Zelfs met inhouden haal je daar met de twee vingers in de neus 160
Momenteel wissel ik week per week van wagen. Weekje tesla, weekje M3. De tesla bevalt eigenlijk ook nog steeds enorm goed. Alleen mis ik dat echte sportieve rijden van de M3. Dat is een boot hé. Daarom af en toe haal ik de Taycan ST nog eens door mijn autoscout zoekopdrachten. Lijkt mij wel een wagen die heel veel kan combineren. Het rijgevoel - sfeer van een Porsche, de snelheid van een porsche/EV, het relaxte van een EV en daarnaast, 5 zitplaatsen en toch nog superinteressant voor zakelijk rijden. Maar dat zijn zo een afschrijvingskannonnen hé. Zeker als je een facelift-versie wilt, dan betaal je toch nog de hoofdprijs om daarna gigantisch af te schrijven. Dus ... Taycan , mwaaaahhhh. De nieuwe Cayenne EV vind ik ook wel iets, maja, dat is hetzelfde verhaal.
En dan kom je zo een bom van een RS5 tegen ...

Maja, heb mij eigenlijk voorgenomen om dit jaar slim te investeren. Appartement dat onlangs rond was, is uiteindelijk niet door gegaan door toedoen van de verkoper. Ondertussen nog steeds op zoek. Af en toe kom ik wel iets tegen, maja, wil ook niet de hoofdprijs betalen en het moet ook niet. Dus de goede deal afwachten (alleen is wachten niet mijn sterkste kant). En als ik te lang moet wachten, tja, dan bestaan er gemakkelijkere 'prooien' (auto's)