JeSko
Forumguru
Eindelijk dan echt genieten van dat beest @leon-cupra 

Maja, heb mij eigenlijk voorgenomen om dit jaar slim te investeren. Appartement dat onlangs rond was, is uiteindelijk niet door gegaan door toedoen van de verkoper. Ondertussen nog steeds op zoek. Af en toe kom ik wel iets tegen, maja, wil ook niet de hoofdprijs betalen en het moet ook niet. Dus de goede deal afwachten (alleen is wachten niet mijn sterkste kant). En als ik te lang moet wachten, tja, dan bestaan er gemakkelijkere 'prooien' (auto's)

Laatste 7km wel wat volgens baantjes gereden waar ik alles goed ken ... krijg je de opmerking vanuit de passagiersstoel 'moet dat?'... pfff ... pedaal nog geen kwart ingedrukt, wel in M1 (staat motor, automaat, gasrespons wat sportiever - wereld van verschil en eigenlijk de leukste stand om te rijden). 

GT3 is wel het summum, maja, prijs ligt echt serieus hoog (en de kosten die erbij komen). Best next thing en daar begin je ook te zien dat de waarde van een 911 bizar hoog blijft ... GTS.

De wegen van leon_cupra zijn ondoorgrondelijk ... i knowIk snap je niet.

GTS is eigenlijk een comfortabele en betaalbaardere GT3. GTS heeft een bepaald gedeelte van de beleving van een GT3. Een gewone Carrera is zo stil. Maat van mijn broer vertrok daar zondag met zijn 992 carrera ... stofzuiger. Je moet daar ook serieus in toeren gaan om wat beleving te hebben EN al zeker de sportuitlaat.Waarom perse een GTS en geen Carrera of Carrera T?
omdat een GTS nu éénmaal zoveel vermogen heeftJe constateerde zelf al dat je het vermogen van je M3 om allerlei redenen toch nauwelijks gebruikt. Waarom dan bijna 500 pk weer?

in BE 20-30k en uiteraard met 400pk ben je geen stakkertje. Maar daar gaat het hem ook niet om.Met een basis 911 houd je 30-50k op zak en met bijna 400 pk heb je nog steeds geen stakkertje.
Dat is een carrera, S en T ook.Ergo, in mijn optiek rijdt de Carrera T beter dan de Carrera S. Je kunt het vermogen veel beter gebruiken op openbare weg. Een S of GTS is eigenlijk al te snel voor belgische en nederlandse omstandigheden. Alleen te prefereren als je een Autobahn in de buurt hebt.
atmosferisch is enorm plezant als er ook de banen voor zijn. Ken iemand op het bmw-forum die een GT4 heeft. Heeft hem onlangs een MX-5 bijgekocht om rond de kerk op een plezante manier rond te toeren. Zijn GT4 komt maar tot zijn recht als er enorm in de toeren gegaan wordt en tegen dat je 7k toeren draait, zit je al in de 'rijbewijs kwijt voor 6maanden' zone. Is uiteraard absoluut de beste beleving en daar gaat niets boven een dergelijk blok maar dan moet je Duitsland of in één of ander "gebergte" wonen waar het rustig is.En persoonlijk zou ik voor de Boxster kiezen. Een GTS met atmo 3.8 liter motor en 400 pk is all you need/want. Scheelt je weer wat knaken en rijd je toch in een volbloed sportauto met heerlijke sound en lekkere atmo motor. Dat is echt een auto die enorm goed waarde gaat vasthouden (want laatste atmo).