Lelijkste onderdeel O2

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Misschien dat een voorzichtig likje verf of lak over het plastic er wel voor zorgt dat de kleur meer overeen komt met de rest van de mooie groene verlichting.

[/ QUOTE ]

Zijn jullie nou niet een beetje bezig die kleine beestjes te neuken (mieren)?

Zoek zoek zoek, misschien vind je de onderkant van de auto wel niet mooi of de binnenkant van de deuren.

Die van die spiegel is gelukkig weer wat LOL in dit gemier.
 

ougie

Forumguru
Vannochtend vertrokken uit Saint Malo (Frankrijk) bijna 1000 km gereden. En ech whur,,, goed opgelet naar ik kan niet vertellen wat ik lelijk vind aan de O2. Misschien zou ik dingen anders doen, en zelfs daar moet ik over nadenken.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />

Zoek zoek zoek, misschien vind je de onderkant van de auto wel niet mooi of de binnenkant van de deuren.

[/ QUOTE ]

Hehe; zie het als een ultiem compliment aan de auto dat ik me tot dit soort gemiereneuk verlaag. All in all is het echt een superbak.
 

Reizende

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik vind mijn binnenspiegel het lelijkste onderdeel. Soms zie ik er een heel lelijke kop in.

Iemand een idee hoe ik dat op moet lossen?

[/ QUOTE ]

Zit maar één mogelijkheid op! Zak over je hoofd! Ik vind persoonlijk de lasnaad op de middendemper erg lelijk. Iemand een idee om dat op te lossen...?
/forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/baby012.gif /forum/images/graemlins/1761.gif /forum/images/graemlins/1819.gif
 

CaptainH

Nieuw lid
Ik vind de standaardbekleding van de Elegance uitvoering niet echt wat je mag verwachten van de duurste uitvoering (kortom: een beetje goedkoop ogen). Ik weet het, er zijn alternatieven, maar ik vond destijds de meerprijs voor gedeeltelijk of volledig leer wat aan de hoge kant.
 
ik vind het standaard stuur in de elegance het lelijkste, in de elegance versie hadden ze best een lederen stuur standaard mogen leveren. maar dit is op te lossen.
 

Tallguy

Forumguru
De uitlaat...da's zo'n lelijk en vooral vies onderdeel...BAH!!

Iedere keer moet ik weer met mijn borsteltje erin prutsen om dat ding schoon te krijgen...bijna een dagtaak aan /forum/images/graemlins/smile.gif
 

SkodaMan

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
De uitlaat...da's zo'n lelijk en vooral vies onderdeel...BAH!!

Iedere keer moet ik weer met mijn borsteltje erin prutsen om dat ding schoon te krijgen...bijna een dagtaak aan /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

Misschien is een partikelfilter een oplossing voor jou?
 

SkodaMan

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik vind de mensen om me heen in hun auto's zo lelijk...

[/ QUOTE ]

Dan moet je mij regelmatig tegenkomen op de weg. Ik vind mijn binnenspiegel namelijk erg lelijk en men beweert dat dat aan mij ligt.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik vind de mensen om me heen in hun auto's zo lelijk...

[/ QUOTE ]

Dat is voor mij ook een rede om een OV kaart te overwegen en mijn lease auto terug te geven........
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Het Skoda embleem zouden ze van mij mogen restylen.... is het lelijkst op mijn auto

[/ QUOTE ]

Sluit ik me helemaal bij aan.

[/ QUOTE ]

Jullie schamen je toch niet voor dat Skoda embleem of zo.

Je ziet bij allerlei merken dat ze naar een embleem uit de historie teruggaan, bijvoorbeeld Fiat, Chrysler.

Skoda heeft al lange tijd zijn historische embleem en is dus al jaren IN. En wat is er mis met dat logo? Dat is toch mooi gestyleerd: kijk maar eens boven aan het forum, schitterend toch die gevleugelde pijl!

[/ QUOTE ]

Als ze alleen al het groene vervangen voor iets neutraals als zilverkleurig dan zou het niet zo vloeken bij de rest van de auto. Verder vind ik het sigaretteaanstekerlampje wel cool omdat ik al die groene lampjes wel waardeer omdat het dan net een vliegtuig cockpit lijkt /forum/images/graemlins/rockon.gif

Verder ben ik het eens dat hij veel te hoog op zijn poten staat (zelfs de verlaagde variant =&gt; moet nog lager). En de spoorbreedte past niet bij de auto (ook niet bij de verlaagde variant =&gt; moet breder). Ik en mijn vriendin zijn al meer gaan eten en de kofferbak ligt vol met bakstenen maar nog steeds is hij te hoog... /forum/images/graemlins/grin.gif
 

smg

Lid
Omdat functionaliteit ook een onderdeel is van schoonheid, nomineer ik het contactslot als lelijkste onderdeel van de Octavia. Waarom? De plek van het slot zit verkeerd: bij een fikse aanrijding raakt mijn knie mijn autosleutel, wat mijn knieschijf niet fijn gaat vinden.
 

rickske

Actief lid
Ik vind de brandstofmeter het lelijkste onderdeel van de octavia,dan heb je net je tank volgedaan en hoe meer je rijdt hoe meer die daalt en eerst stond hij mooi rechts.
 

poekie

Actief lid
De uitlaat(lijn).
Als de auto op een brug staat zie je van onder een buitengewoon gekunstelde en verre van efficiente uitlaatlijn.
Vergeleken met een (oud model) Seat Leon die nog min of meer recht naar achteren ging vanaf het spruitstuk tot aan de einddemper met weinig bochten en scherpe hoeken, is bij de O2 dit toch een stuk lelijker.
 
Bovenaan Onderaan