Lelijkste onderdeel O2

Hadden we eerder het mooiste onderdeel; nu is het tijd voor het lelijkste onderdeel.

In mijn geval, zonder enige twijfel: het foeilelijke groen verlichte randje om de aansteker. Rijdend in het donker refelcteert het onding zelfs in het glas van mijn linker- en rechterportier.
 

MdK

Lid
Voor mij is het toch echt de gordelsluiting bij de passagiersstoel! Geen gezicht zo'n kale metaalkabel /forum/images/graemlins/mad.gif (inderdaad; ik heb geen jumbo-box)
 

Henny

Actief lid
Erikje, je hebt nog wat ruimte voor opties toch? RS voor en achterbumper? /forum/images/graemlins/smile.gif
Dat vind ik juist zo zonde aan de RS. Ik vind juist de "gewone" mistlampen zoveel mooier!
Maar lelijkste onderdeel? Het rare rubberen handvat aan de 5e deur (hatchback) i.p.v. mooie handgrepen in de deurbekleding.
 

Erikje

Actief lid
Henny, bij mijn weten is de RS-voorbumper niet te verkrijgen. Maar ik zal het nog een checken bij de dealer.
 

LenK

Forumguru
Het STUUR. Vanaf de 1e interieur foto die ik zag vond ik dit al niks.
Het 3-spaaks stuur zou al stuk beter zijn.
 

blacktdi

Actief lid
Dat gapende gat tussen de wielen en de wielkast. Een 3 cm verlaagd onderstel is al een veel beter gezicht. Zelfs het standaard sportonderstel is nog te hoog, jammer.
 

RSTDI

Actief lid
Blacktdi@ Helemaal mee eens het verlaagd sport onderstel is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te hoog.
zeker ten opzichte van mijn oude Volkswagen Touran (ook met sport onderstel).
Voor de rest top auto kan VW niet aan tippen.
 

Erikje

Actief lid
ik sluit me aan bij blacktdi en tdidsg! PS tdidsg: je hent 'm getuned: hoe merk je het verschil? Je mag me ook een PM sturen.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Het rare rubberen handvat aan de 5e deur (hatchback) i.p.v. mooie handgrepen in de deurbekleding.

[/ QUOTE ]

Troost je. In mijn Combi zit ook zo'n tampeloeris. Aanvankelijk vond ik het maar niets, maar stiekum vind ik het nu een handig ding geworden... /forum/images/graemlins/tongue.gif
 
Ik ga voor de zwarte stootstrips. Kan ik nog steeds wakker van liggen. Dat je bij een auto van gemiddeld 25000 tot 30000 euro dit niet eens mee kan laten spuiten. Schande.
 

Hoppe

Lid
Het nopje midden op het dashboard, geen idee waar het voor dient? Het deelt het dash in twee delen, een las naadje mischien. Eigenlijk dus een heel spannend dopje!
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Het nopje midden op het dashboard

[/ QUOTE ]

Nou, die wil ik niet missen hoor! Dat is de sensor voor de climatronic die meet hoeveel zonlicht op het interieur valt, zodat de uitstroom van lucht gereguleerd kan worden.

In mijn '99 Golf Highline kon je de clima in een soort debug-mode zetten, en kon je allerlei functies vna je auto uitlezen. Eén daarvan was de lichtintensiteit. Als je je hand boven dat nopje hield zag je de waarde inderdaad teruglopen.
 

___JC___

Forumguru
Ehhh...

Ruimte tussen de banden en de wielkast met een sportonderstel -&gt; eens.
Maar het lelijkste vind ik toch wel de standaard gril.
Zal blij zijn als me Milotec sportgril er is.
/forum/images/graemlins/smirk.gif
 
Bovenaan Onderaan