Lekkage portieren

ariel

Nieuw lid
Die kit zal zeker goed zijn, ik heb het gedaan met bizonkit sanitair grijs hij stinkt wel naar de azijn.

Och waarom je klein voelen ik heb gewoon veel geluk dat ik een lieve neef heb met een garage waar ik dan zelf kan knutselen, en meteen om hulp of raad kan vragen, zonder dat ik hoge rekeningen krijg, moet alleen de stukken betalen.;)
 

turboturbo

Forumguru
Toch zie ik niet vaak dames de figuurlijke werkplaats handschoen oppakken.... :thumbsup: (respect)

En dat is zeker ideaal, zo een familielid! :geek:
 

ariel

Nieuw lid
Tja moest wel, man gestorven en die was carrosserie hersteller dus zijn nooit naar de garage gemoeten, en die rekeningen vond ik beetje te, dus dat was voor mij de rede om dat te volgen, maar was vroeger ook halve jongen :D Nu ga ik nog bouwafwerking volgen en daarna hout afwerking, want ik moet nog veel in en rondom het huis doen.
 

Joske

Forumguru
Niet de meest gewenste omstandigheden waardoor je nu "genoodzaakt" bent dit te doen, maar als ik het goed lees ben je vast wel erg trots op jezelf! En verdiend trouwens ;)

*hoedje af hoor*
 
Hier ben ik ook aan de beurt bij de Fabia van mijn vrouw, morgen goede kit halen.
Panelen zijn er af en bij de linker achter deur lekte hij stevig. De originele rubbers zijn net sponsen geworden en compleet vergaan. Liggen nu pampers in de auto die zich lekker aan volzuigen zijn. Klein sneetje in het tapijt gemaakt. Daar de pampers doorheen gedruk en aangestampt. zijn al drie rijk gevulde pampers uitgekomen.
Raam is afgeplakt en morgen rustig kitten.
 
Bovenaan Onderaan