Krijg de RAMbam....

Maken of kraken?


  • Totaal aantal stemmers
    73

CDK

Forumguru
Ik moet zeggen dat je dan best een prima deal hebt, Corne, als je ziet wat je er nu voor op de dam hebt staan!

Super dikke auto, in alle opzichten :D, veel plezier ermee!
Dankjewel Marco :thumbsup: Ook nog eens 28% investeringsaftrek op het Rammetje, dus ik klaag niet ;)
 

CDK

Forumguru
Foto's komen echt nog hoor mensen, maar het is nog steeds van huisarts naar ziekenhuis en omgekeerd, maar naar omstandigheden gaat het goed. Alleen (nog) geen tijd om van de RAM te genieten en wat plaatjes te schieten.
 

Henrik

Forumguru
Het is te hopen voor je dat je van de HA naar het zkh kunt in de RAM. Dan geniet je er wel lekker vaak van. (Ik probeer het ook maar ff luchtig te houden hè, hopelijk kan dat en is het niet ongepast... :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

JeSko

Forumguru
@Tuulster

Die RAM is echt wel twee trapjes hoger dan de Beer hoor, geen vergelijken aan imo, de optielijst van de RAM is langer dan de carrosserie van de Beer, en luchtvering dan ook nog eens erop.. dat is ultieme luxe. En Corné had persoonlijke fysieke redenen om de overstap te maken. Meer comfort ga je in zo'n zware sleper niet vinden dan in de RAM. :)
 

JeSko

Forumguru
Ja ik ook hoor @Tuulster , die Kodiaq is echt mooi, qua vormen mooier imo dan de RAM, maar dan houd het ook op.

Zeer zeker ieder zijn voorkeur ik wilde ook niet chargerend overkomen ofzo:cheers:
 

CDK

Forumguru
Ik was van plan om wat plaatjes te schieten, maar het weer zat niet mee. Met de gezondheid gaat het weer wat beter gelukkig, vandaag in de regen met de familie een stukje wezen toeren, wat een genot! De instap is erg prettig, zowel voor mij als voor de rest van het gezin, de rust in het interieur is heerlijk, het achtergrondgeluid van de Hemi is feest voor mijn oren en het comfort van het luchtgeveerde onderstel is een genot voor míj́n lichaam én voor mijn wagenzieke zoon. Parkeren is een uitdaging, maar dat wist ik. Voor nu zeg ik heerlijk werkbusje :)
 

Eemspoort

Forumguru
Luchtvering is zeker een heerlijkheid, mijn Benzje heeft het ook. Weliswaar is dat systeem niet zo modern als van de RAM, maar niet te min errug prettig.
Voor de rest gewoon rustig aan, gezondheid gaat voor alles, ofschoon ik mij er zelf niet zo aan houd...
Do as i say, not as i do! ;)
 

Bakkertje

Forumguru
Fijn dat het weer wat beter gaat @CDK mooie foto's ook van je Kodiaq, die zou ik (als je ze nog niet hebt) even opvragen bij Sami als aandenken.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan