Krijg de RAMbam....

Maken of kraken?


  • Totaal aantal stemmers
    73

Ericw

Forumguru
Wat een ongelooflijk gave "bak" Corné! Vooral (bijna) alles zwart staat giga stoer. Hier ga je veel (rij)plezier mee hebben lijkt me. :jaja:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Eemspoort

Forumguru
V8, dus 2 cilinder-banken, dus 2 uitlaat-spruitstukken, DUS 2 turbo´s... toch?? :D

Mooi man, zoiets zou ik dus nooit van mijn vriendin krijgen. Die snapt al niet helemaal waarom ik nu een diesel heb met 204 pk en 500 nm. Ik heb haar nog maar niet verteld dat dat ook wel meer kan worden, zou ik dat willen... :maakmegek:
 

CDK

Forumguru
De meeste Hemi’s geven af fabriek maar tussen de 360 en 380pk, terwijl het volgens fabrieksopgave 400 zouden moeten zijn. Op een fan-page las ik dat er effectief dus 50 tot 70pk en circa 100Nm winst te behalen is en dan is het wel weer interessant om te doen. Daarbij wil ik de cilinderuitschakeling ongedaan laten maken, in 4 cilindermodus klinkt de Hemi niet gezond. Moeders kwam zelf met het idee, dus ik ben content :)
 

JeSko

Forumguru
Dat is een enorm voordeel aan een vrouwtje hebben dat ook into auto's is en zulke "mannelijke" zaken begrijpt :) en daar dan nog is zelf met afkomt ook:thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

leon-cupra

Forumguru
Same here @JeSko . Maar 7 auto’s verder heeft ze haar in berust dat er weinig aan te doen is :D
Zijn nu weer naar iets aan het zien. Ik toon haar nu iedere dag foto’s uit advertenties. Bij de wagens die ik toon, zegt ze al niet meer “nee”. Het woord “kopen” al eens aangehaald. Geen nachtje slapen op de bank. Dus :thumbsup:
Nu nog een klein beetje budget zoeken :pieker:

:D
 

BWK K1600gt

Actief lid
Ja, ja moeders kwam met het idee:maakmegek:

Maar wie heeft het betreffende idee terloops laten vallen, want lijkt me sterk dat vrouwlief op de tuningsites aan het zoeken is:pieker:
 

Tinus78

Forumguru
In deze bedoel ik ook dat je niet de bank thuis hoeft op te zoeken om op te slapen, maar de bank met het spaargeld.
Voor een ieder persoonlijk, maar ik spaar (ook) eerst de auto bij elkaar en dan pas overgaan tot de koop.

1 van de weinigen aldus de verkoper.
 

leon-cupra

Forumguru
@Tinus78 , begreep je reactie hoor. Maar zoals ik zei, de andere bank heb ik niet nodig, het is de verkoop van de huidige wagen dat de dwarsligger is.

@BWK K1600gt , jij moet de vrouwtjes nog leren kennen zeker. Uiteraard heeft Corné zijn vrouw ondertussen al ideetjes voor zichzelf en nu zal Corné uiteraard geen “nee”’durven zeggen. :D:D
 

JeSko

Forumguru
Over een andere auto word hier niet (meer) gepraat, het zal nog lang deze worden, om het plaatje af te maken had het een naft moeten zijn maar goed, die zijn met zulke uitrusting niet te betalen. :)

Klopt @Cordoba , maar ik associeer budget meestal met bijkomende woorden als krap, en beperkt :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan