Krijg de RAMbam....

Maken of kraken?


  • Totaal aantal stemmers
    73

CDK

Forumguru
De ramen voor zijn niet donker genoeg naar haar zin, dus ik denk dat daar nog wel een folie overheen komt.
 

Okki

Donateur
Gelijk ook even de knippers in de spiegels e.d. meenemen bij het folieën.
En zwarte wielbout kapjes....
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Denk dat de meningen daar over verdeeld zijn Corné
De één loopt weg met folie en de ander met de sonniboy schermen
Folie is voor mij te definitief en kan niet even voor één rit verwijderd worden indien dit zou moeten.

En ja de voorste zijramen is inderdaad alleen maar met folie mogelijk !
en niet met schermen. Maar dit heeft uiteraard ook met de wetgeving te maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

JeSko

Forumguru
Combinatie van beiden is perfect, heb achteraan helemaal rondom getinte ramen, en het ingebouwde zonnewering systeem van Skoda zelf, zitten de kleintjes altijd lekker fris, ideale combo. Vooraan vind ik het persoonlijk niet nodig, ( mag trouwens niet in België ) daar wil ik perfect zicht rondom.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

LT83

Forumguru
Gefeliciteerd Corne, je hebt weer een heel mooi exemplaar op de oprit staan!
Hopelijk snel weer wat beter qua gezondheid en kun je er van genieten.

Voor wat betreft het hele financiële verhaal, lekker niet meer op reageren joh!
Je hebt er keihard voor gewerkt lijkt me!
Echt simply clever is hij natuurlijk niet vandaar dat er soms gewoon
rationeel gezeikt wordt hiero. Maar dat maakt hem er niet minder lekker op...brooaaaapppppp..met de vlam in de pijp :tongue:
 

RefleCs

Forumguru
Wat een beest van een machine! Mooi hoor! Mooi ook zoals dat neusje net buiten je erf steekt haha.

Heb je nog een foto gemaakt van de beer en de ram naast elkaar? Dan krijg je pas echt een beeld hoe groot die RAM nou echt is ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

MarcoO2

Forumguru
@Captain Hook, als ik het kitrandje bij het elektrisch bedienbare achterruitje zou verwijderen en het stekkertje weer in de schakelaar voor de bediening van dat bewuste ruitje zou stoppen dan had je gelijk. Echter zo lomp ben ik niet, want dat zorgt er nu juist voor dat ik die €25000,- aan BPM niet moet betalen en de BTW van €15000,- kan ik in juli terugvorderen en omdat je toch al aan het rekenen was zal ik de som afmaken €69165,- kost de auto minus de inruil uiteraard, maar daar laat ik je over gissen. De Kodiaq staat overigens te koop voor €34950,- en je krijgt 3 maanden garantie en dat scheelt niet veel met wat ik er voor terug gekregen heb ;)
Ik moet zeggen dat je dan best een prima deal hebt, Corne, als je ziet wat je er nu voor op de dam hebt staan!

Super dikke auto, in alle opzichten :D, veel plezier ermee!
 
Bovenaan Onderaan