Krijg de RAMbam....

Maken of kraken?


  • Totaal aantal stemmers
    73

CDK

Forumguru
@Okki, er is niet heel veel praktisch aan deze auto, nou ja de makkelijke instap voor m’n gebrekkige lijf is wel prettig en dat ik de automatische klaptreden in parkeerstand uitgeklapt kan laten staan zodat je geen (of minder) parkeerschade van openslaande deuren en langs schurende winkelwagens oploopt ;)

@EdK, ik waardeer altijd jouw oprechte mening, met deze auto kán je de aso van de buurt zijn, maar laat ik dan maar laten zien hoe het ook kan! :)

@MaxN, op deze foto kan hij nog ruim een meter naar achter, maar nu kunnen de openslaande deuren ook nog gebruikt worden. Als de garage verbouwd gaat worden komt er een nieuwe vloer in (plavuizen met vloerverwarming in plaats van beton met coating) en een elektrische sectionaal deur. Daarna zou ik hem eventueel verder naar achter kunnen zetten, maar het trottoir is erg breed bij ons, dus noodzakelijk en storend voor de buurt is het zeker niet.

@Captain Hook, als ik het kitrandje bij het elektrisch bedienbare achterruitje zou verwijderen en het stekkertje weer in de schakelaar voor de bediening van dat bewuste ruitje zou stoppen dan had je gelijk. Echter zo lomp ben ik niet, want dat zorgt er nu juist voor dat ik die €25000,- aan BPM niet moet betalen en de BTW van €15000,- kan ik in juli terugvorderen en omdat je toch al aan het rekenen was zal ik de som afmaken €69165,- kost de auto minus de inruil uiteraard, maar daar laat ik je over gissen. De Kodiaq staat overigens te koop voor €34950,- en je krijgt 3 maanden garantie en dat scheelt niet veel met wat ik er voor terug gekregen heb ;)
 

Eemspoort

Forumguru
Mooie, stoere auto, hoef je je niet voor te schamen.
In 2014 hadden we ook haast een pick-up gekocht. Een Ford F-250 extended cab.
Hele mooie en fijne auto. Bleek alleen veel te zwaar voor de autokraan, en daarom is het niet door gegaan, helaas.
Ik heb er zowaar een plaatje van, tijdens de proefrit even voor gestopt, want wat ons betreft was het wel goed.



:laugh:
 

BWK K1600gt

Actief lid
Wat een stoere bak Corné.
Ben benieuwd hoe dat met een kleppenuitlaat klinkt (filmpje?)
Veel veilige en plezierige km's
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

TDI_DSG

Senior Member
Wat een heftig ding Corné. Ziet er stoer uit en zal vast heel comfortabel en relaxed rijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Henrik

Forumguru
@CDK Wat ene gaaf ding. Je gezondheid laat je wel een beetje in de steek, zo klinkt het. Dat is vervelend! Hopelijk kan je flink genieten van deze dikke bak.

PS: nog wel ff je onderschrift aanpassen hè?
 

bobbl

Forumguru
mooie bak @CDK , zou er graag zelf 1 rijden, maar ja......... wensen moet je houden, daarom blijft de S2 nog een paar jaar bij me.....
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
Corné ik heb er wel vertrouwen in dat jij je aanzienlijk netter gaat gedragen met dit beest dan de doorsnee RAM-bestuurder.

Vraagje: ga je de Sami-kentekenhouder(s) en de modelaanduiding op de voorportieren nog verwijderen, of blijft dit zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Tman0961

Forumguru
Nogmaals van harte Corne! Veel mooie en veilige kilometers gewenst. En gaaf dat je ons allen wederom deelgenoot hebt gemaakt. :thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Japanese Power

Donateur
Netjes hoor Corné. Nogmaals veel plezier en we gaan je avonturen hier vast volgen. Of bestaat er ook zo’n actief RAM forum?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

JurgenM

Forumguru
Veel beterschap met de gezondheid!


En ja je nieuwe aanwinst,...


Bruut, gewoon bruut.
Veel plezier ermee!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Iedereen hartelijk dank zowel voor de felicitaties als het medeleven!

@Henrik, dank voor de tip! Onderschrift ga ik ASAP aanpassen :)

@Cordoba, ik heb de USA stars & stripes logo’s van Sami (1 grote achterop en 2 kleine aan de beide zijkanten) er af laten halen bij aflevering, maar de rest blijft zitten. Typeaanduiding is mooi donker bij deze Night Edition / Black Package, dus zeker niet storend. Kentekenplaathouders zijn mooi en zolang ik het een fijn bedrijf blijf vinden mag die reclame blijven staan ;)

@Japanese Power, het zal er vast zijn zo’n forum, maar ga er sowieso voorlopig niet actief op worden. Heb wel wat Facebook fangroepjes die ik volg en daar ga ik het waarschijnlijk bij houden. Forums kosten tijd en energie en vooral dat laatste is er niet veel meer helaas, de tijd die ik heb moet ik proberen investeren / omzetten in energie :( Tevens heb een uitvoering aangeschaft waarbij ik geen modificatiedrang meer heb, maar moeder de vrouw heeft al weer een idee aangedragen :banghead:
 
Bovenaan Onderaan