Krijg de RAMbam....

Maken of kraken?


  • Totaal aantal stemmers
    73

Cordoba

Forumguru
Beterschap Corné, ik ben benieuwd of het instructieboekje van de RAM net zo uitgebreid (of nog uitgebreider) is als dat van de Kodiaq
 

CDK

Forumguru
Ik ben benieuwd of het instructieboekje van de RAM net zo uitgebreid (of nog uitgebreider) is als dat van de Kodiaq

Minstens net zo uitgebreid. Bij de één krijg je wat en bij de ander laat je wat. Zo is dat bij alle dingen in het leven, vrouwen, werkgevers, vrienden... ;)

Wat ik ga missen is voorruitverwarming, want dat zit er bij mijn weten niet op. Daarvoor in de plaats wel weer stuurwielverwarming en stoelventilatie (voor+achter) wat in de Kodiaq weer niet leverbaar was.
Tevens zit er naast adaptieve cruisecontrol ook de normale versie op, ook dat is erg prettig!

Hopelijk vandaag nog een klein stukje rijden met het gezin en mogelijk nog een paar foto’s schieten. Ik ben geen mens om in m’n bed te blijven liggen ook al is me op het hart gedrukt om alle rust te pakken die mogelijk is....
Het gaat op dit moment weer iets beter, met dank aan dokters pillendoos.
 

CDK

Forumguru
851f70eedc5de75ec53fe97b484a5f94.plist
 

Captain Hook

Forumguru
Volgens RDW info:

Bruto BPM: € 24954
Catalogusprijs: € 109165

Dankjewel voor het sponsoren van de NL overheid, met je genereuze BPM bijdrage! :D

Maar dit is natuurlijk wel heel fors:
G Massa rijklaar: 2758 kg :shutup:
 

EdK

Forumguru
En heb je al 2 kuub zand besteld ?
Want dat straatje dat is zo een 20 cm weggezakt met dat USA pisbakkestaal ....:D
En sorry Corné ik ga niet zeggen mooie bak, want ik heb het er niet zo mee met dit soort voertuigen.
Hier in mijn wijk staat er ook zo'n ding en doordat die koekie hem niet normaal in parkeervak kan zetten , pleurt hij hem zo neer zodat er op hoek van de straat een dooie hoek is ontstaan en er al enkele keren een paar fietsers bijna zijn geschept !

Ik gun hem je van harte maar ik zou niet treuren als die lompe wagens hier in nederland uit straatbeeld zouden verdwijnen
 

JeSko

Forumguru
Hier in mijn wijk staat er ook zo'n ding en doordat die koekie hem niet normaal in parkeervak kan zetten , pleurt hij hem zo neer zodat er op hoek van de straat een dooie hoek is ontstaan en er al enkele keren een paar fietsers bijna zijn geschept !

Ligt dus niet aan de RAM maar aan de onkunde van de bestuurder.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan