Krijg de RAMbam....

Maken of kraken?


  • Totaal aantal stemmers
    73

Rosinfield

† In Memoriam
In de randstad waar ik woon mag je al blij zijn als je 1 plek vind...;)
Weet er alles van. Woonde tot voor een jaar in Amsterdam. Parkeervergunning à €280 pj. En dan 's-avonds rondjes rijden om in de buurt nog een plek te vinden. Woon nu in het bos, maar de oprit zou wel wat aanpassing behoeven voor een RAM. Dus toch maar niet ;)
 

CDK

Forumguru
Het begint nu toch wel een beetje te kriebelen hoor, morgen ga ik de Kodiaq omruilen voor de RAM 1500, spannend!!

Na 22 jaar VAG ben ik enorm gewend geraakt aan de intuïtieve bediening van alle functies, ben er als het ware vergroeid mee geraakt. Altijd gedacht dat de volgende een Audi youngtimer zou worden, maar het kan verkeren.... Schrik om de ellende van iemand anders te kopen heeft me deze keuze doen maken.

Nu ben ik wel zeer benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik bevriend ben met de American style knoppen en menu’s :nailbiting:

Ik zal hier in de loop van de tijd wel een lijstje met plussen en minnen ten opzichte van de Skoda’s plaatsen. Aankomend weekend eerst maar eens in alle rust gaan genieten, ontdekken en inrichten.

Voor nu iedereen bedankt die in dit én in m’n vorige “Mijn auto” topic positief of kritisch zijn mening en support gegeven heeft, thanks!!!
 

Johnnyvr6

Forumguru
Ik denk dat hij heel snel bevalt veel meer comfort dan de beer.Amerikanen zijn meer lange afstand auto’s.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Henrik

Forumguru
Heel veel plezier vandaag @CDK
Gek genoeg voelt het ook alsof wij vandaag afscheid nemen van ProjectX. Op het forum zijn we ook een beetje vergroeid geraakt met jouw Kodiaq.

Ik wens je heel veel plezier met de ruil vandaag. En met de RAM natuurlijk. Geniet er van.
 

sitechris

Donateur
Genieten van die V8 roffel. Dat is echt fijn. Ook bij lage revs heb je altijd het gevoel dat je in iets bijzonders rijdt. Doet zoveel voor de beleving.
 
Bovenaan Onderaan