Kodiaq vragen en weetjes

Topic in 'Kodiaq' gestart door Frenk21, 08-02-2017.

1. Frenk21

Frenk21 Forumguru

Even een balletje opgegooid bij Skoda nederland. Daar weten ze, as usual, van niets en komt er gewoon een 8" columbis in de kodiaq:pardon:

johnboy en CDK vinden dit leuk.

2. CDK

CDK Forumguru

@tha a, dankjewel voor het vervolledigen van het andere reeds gegeven antwoord :thumbsup:
    Eigenlijk had Pon in de brochure kunnen zetten "Full LED" hadden ze er meer voor kunnen vragen :deuk:

johnboy vindt dit leuk.
  3. Beertje19

Beertje19 Senior Member

Zo zou het 9.2 Columbus display uitzien

Bijgevoegde bestanden:

kocur, CDK en johnboy vinden dit leuk.
  4. FTAS

FTAS Lid

Doe mij maar de symmetrie van het 8" display. Vind dit er een beetje lomp uit zien..

Frenk21 en johnboy vinden dit leuk.
  5. Beertje19

Beertje19 Senior Member

Vind ik eigenlijk ook ja . Ben zeer tevreden met mijn 8"

6. Frenk21

Frenk21 Forumguru

Bericht terug gehad van Skoda. Vanaf produktieweek 22 wordt de columbus standaard 9.2".
    Dus als early buyer krijg je dus nu al een "verouderd" systeem.
    Ik voel extra korting opkomen;)

CDK en tha a vinden dit leuk.
  7. CDK

CDK Forumguru

Heb ik even mazzel dat ik door mijn 2.0 tsi en achterbankverwarming langer moet wachten :deuk:

johnboy en Frenk21 vinden dit leuk.
  8. Frenk21

Frenk21 Forumguru

Zie de verschillen. Of er technisch verschillen zijn weet ik helaas niet. Misschien dat @Danny dat weet;)

9.2"
    IMG_1112.jpg

8"
    IMG_1114.JPG

MrRedHead en CDK vinden dit leuk.
  9. marang73

marang73 Forumguru

Toch raar .... 9.2 is al langer beschikbaar snap niet dat ze hem pas vanaf week 22 erin doen.

CDK vindt dit leuk.
  10. CDK

CDK Forumguru

Bedankt voor het delen van de info @Frenk21 :thumbsup:
    Om nu te zeggen dat ik het mooier vind....., het zou me niet veel uitmaken denk ik of ik de 8" of de 9.2" er in zou krijgen.

11. Frenk21

Frenk21 Forumguru

@Corné de Kluijver in principe maakt het niet zoveel uit indien de functies gelijk blijven. Maar het is wel vreemd dat ze dit pas vanaf week 22 gaan toepassen, terwijl het systeem al beschikbaar is:pieker:

CDK vindt dit leuk.
  12. Peter-036

Peter-036 Forumguru Moderator

Het zal wel verschil maken wanneer (zoals gebruikelijk) de navigatie van onder naar boven 'loopt', een hoger scherm geeft je dan iets langer van tevoren een idee van de te verwachten situatie.
    En ja, ik kijk vrij regelmatig naar het display van de navi (welke er dan ook in zit, en waar dat dan ook zit).

13. Danny

Danny Senior Member

@Frenk21 helaas moet ik je het antwoord
    Ook schuldig blijven.. kreeg van de week al
    Deze vraag. Geen duidelijk antwoord uit
    Leusden

Frenk21 vindt dit leuk.
  14. Skodagek

Skodagek Lid

Mooi dat het scherm groter is, wel jammer dat ook de fysieke knop voor volume weg is. Dat blijft altijd erg makkelijk, op de tast aanpassen. Kan natuurlijk ook op het stuur, maar dat is voor de bijrijder weer niet handig ;)

Frenk21 vindt dit leuk.
  15. MrRedHead

MrRedHead Nieuw lid

Als de fysieke knoppen weg zijn ben je echt veel blijer met de 8".

Frenk21 vindt dit leuk.
  16. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Die bijrijd(st)er ben ik altijd vóór met de bediening aan het stuur... :)

Skodagek en edkreuk vinden dit leuk.
  17. rpmdewit

rpmdewit Nieuw lid

Beste forum leden,

Ik lees nu al een aantal keren dat door forum leden gesteld wordt dat trafic jam assist in Nederland niet leverbaar is. Mijn dealer heeft echter tegen mij gezegd dat wanneer je een dsg bak hebt in combinatie met de opties ACC en lane assist, trafic jam assist automatisch wordt bijgeleverd. Zo staat ook in onderstaande link van skoda te lezen. Graag jullie mening.

http://nieuws.skoda.nl/skoda-kodiaq-de-ruimste-suv-in-zijn-klasse

18. johnboy

johnboy Forumguru Donateur

Dat is ook mijn beleving, dat mis ik namelijk omdat ik geen DSG heb...

19. Paulw1

Paulw1 Lid

Ik hoop het echt! Deze pagina is van september, ruim voor de onderhandelingen over de opties van Pon dus daar vertrouw ik niet zo veel op...

20. Paulw1

Paulw1 Lid

Dan alleen nog de interieurvoorverwarming die in NL niet leverbaar is en in België wel. En later ook niet in te bouwen weet een Belgische dealer me te vertellen :(

Deel deze pagina