Kodiaq vragen en weetjes

CDK

Forumguru
@tha a, dankjewel voor het vervolledigen van het andere reeds gegeven antwoord :thumbsup:
Eigenlijk had Pon in de brochure kunnen zetten "Full LED" hadden ze er meer voor kunnen vragen :deuk:
 

Frenk21

Forumguru
Bericht terug gehad van Skoda. Vanaf produktieweek 22 wordt de columbus standaard 9.2".
Dus als early buyer krijg je dus nu al een "verouderd" systeem.
Ik voel extra korting opkomen;)
 

marang73

Forumguru
Bericht terug gehad van Skoda. Vanaf produktieweek 22 wordt de columbus standaard 9.2".
Dus als early buyer krijg je dus nu al een "verouderd" systeem.
Ik voel extra korting opkomen;)

Toch raar .... 9.2 is al langer beschikbaar snap niet dat ze hem pas vanaf week 22 erin doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Bedankt voor het delen van de info @Frenk21 :thumbsup:
Om nu te zeggen dat ik het mooier vind....., het zou me niet veel uitmaken denk ik of ik de 8" of de 9.2" er in zou krijgen.
 

Frenk21

Forumguru
@Corné de Kluijver in principe maakt het niet zoveel uit indien de functies gelijk blijven. Maar het is wel vreemd dat ze dit pas vanaf week 22 gaan toepassen, terwijl het systeem al beschikbaar is:pieker:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Mooi dat het scherm groter is, wel jammer dat ook de fysieke knop voor volume weg is. Dat blijft altijd erg makkelijk, op de tast aanpassen. Kan natuurlijk ook op het stuur, maar dat is voor de bijrijder weer niet handig ;)
 

rpmdewit

Nieuw lid
Beste forum leden,

Ik lees nu al een aantal keren dat door forum leden gesteld wordt dat trafic jam assist in Nederland niet leverbaar is. Mijn dealer heeft echter tegen mij gezegd dat wanneer je een dsg bak hebt in combinatie met de opties ACC en lane assist, trafic jam assist automatisch wordt bijgeleverd. Zo staat ook in onderstaande link van skoda te lezen. Graag jullie mening.

http://nieuws.skoda.nl/skoda-kodiaq-de-ruimste-suv-in-zijn-klasse
 
Ik hoop het echt! Deze pagina is van september, ruim voor de onderhandelingen over de opties van Pon dus daar vertrouw ik niet zo veel op...
 
Dan alleen nog de interieurvoorverwarming die in NL niet leverbaar is en in België wel. En later ook niet in te bouwen weet een Belgische dealer me te vertellen :(
 

De Ridder

Senior Member
Na het bezoek aan Muntstad afgelopen zaterdag ben ik een beetje in verwarring. Heeft iemand enig idee welk bandenmerk standaard geleverd gaat worden?

Mijn vorige Skoda's kwamen standaard op Continentals. De auto's die bij Muntstad stonden hadden Pirelli's (Lava Blue) of Michelin (Quartz grey).
 

CDK

Forumguru
@De Ridder, kan elk willekeurig premium merk zijn.
Tegenwoordig worden niet meer standaard alle banden in Leusden verwisseld voor Continentals.
 
Bovenaan Onderaan