Kodiaq vragen en weetjes

Xavier234

Senior Member
240e19a8349c8a8ee3a75b526a3bd405.jpg
f0458598c9d1bd45c04d9b5b3fddd5cc.jpg
134d6e56eb6220c5c09e3bad8e3202de.jpg
80041a9677d5d7abf7b089d2b6464cad.jpg
mmoie treeplanken, kostelijk?? en kun je daar op staan zonder dat deze afbreken of is dit gewoon sier. Prachtige Beer
 

Antera

Donateur
mmoie treeplanken, kostelijk?? en kun je daar op staan zonder dat deze afbreken of is dit gewoon sier. Prachtige Beer
Denk eerder dat het sier is en de rand te smal is om echt op te gaan staan. @cornedekluijver zal dit beter kunnen vertellen misschien?

Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709
 

CBreedijk

Donateur
mmoie treeplanken, kostelijk?? en kun je daar op staan zonder dat deze afbreken of is dit gewoon sier. Prachtige Beer

Dank je wel.

Het zijn treeplanken waar je echt op kan staan.
Makkelijk bij t wassen en in/uitladen dakkoffer.
Echter niet zo mooi als de Skoda treeplanken.
En qua produkt en qua montage.
Heb de treeplanken zelf gemonteerd.
Op 4 plekken met dremel ruimte gemaakt voor de ophangbeugels.
Die beugels heb ik laten poedercoaten. Vond ze standaard niet goed genoeg behandeld.


Voor de liefhebber. Ik heb nog een setje van 170cm liggen. (Onder mijn Skoda zit 180cm)
Incl (zonder extra behandeling) beugels.
 
  • Leuk
Waarderingen: 907

Luxury

Nieuw lid
Toen mijn vrouw dit weekend achteruit reed zag ik dat alleen de linker achteruitrijlicht het deed. Er zit echter wel een wit gedeelte aan de rechterkant kant. Kan iemand even kijken of dit bij zijn beer ook het geval is?

Zag vandaag na een dik jaar dat ook mijn achteruitrijlamp alleen links het doet. Waarschijnlijk is er maar één lamp. Krijg bij mijn skoda connect ook geen melding dat de rechterlamp stuk is
Groetjes
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Japanese Power

Donateur
Toen mijn vrouw dit weekend achteruit reed zag ik dat alleen de linker achteruitrijlicht het deed. Er zit echter wel een wit gedeelte aan de rechterkant kant. Kan iemand even kijken of dit bij zijn beer ook het geval is?
Wellicht omdat ik de combi heb van achteruitrijcamera en luxe led verlichting maar bij mij zijn het gewoon 2 lampen...

6514015D-8ADB-44B4-A34F-40B603A48618.jpeg
 

ErikVM

Lid
Luxe led lichten achteraan zijn twee achteruitrij lichten, de standaard maar 1 meen ik in een folder gelezen te hebben. Hangt dus af van de versie.
 

4Motion

Senior Member
Sh!'t, dat is me totaal ontgaan. Nu dus een nav besteld wat niet nodig was.

Vergeet niet dat je voor carplay telkens je datakabel moet insteken wanneer je iets wil gebruiken. De navigatie uit de columbus werkt ook een stuk sneller dan googlemaps op carplay. Integratie met digitale cockpit maakt het navigeren helemaal af. Ik zou zeker altijd de nav bijbestellen...
 

hendrik38

Forumguru
Dus voor die android carplay heb je wel een datakabel nodig begrijp ik. waar zit die aansluiting dan van die data kabel? Wat voor uitgang op de columbus is dat?
 

elephtera

Forumguru
Gewoon via USB.

Juist het feit dat je via USB moet koppelen is voor mij de rede om geen android auto of carplay te gebruiken, die extra handeling staat me tegen. Gelukkig komt Android Auto Wireless eraan. Ik kan het zo niet terug vinden, maar volgens mij zit het in my2020 van volkswagen, dus zal het bij my2021 wel bij skoda komen.
 

KodiaqS2

Senior Member
Blijft idd ouderwets dat carplay nog niet draadloos is.. Ik hoop dat er een update aan zit te komen in bestaande systemen. Ik krijg als het goed is met een paar maanden een MY19 Kodiaq met Columbus..

Ik wilde zelf ook geen navi ivm carplay, maar het zat nu eenmaal in de stylebusiness. Nu is overigens de navi ook niet het enige verschil. Ik heb graag een cd speler etc.. Zo zitten er nog wel een paar dingen op.
 

anoppe

Actief lid
€ 1.500 extra voor wat sneller opstarten en een kaart voor m'n neus die niet up-to-date is?

Iedereen die ik ken die Android Auto of Carplay gebruikt, verklaart nooit meer navigatie te zullen bestellen.

Precies dit. Altijd gedoe met kaarten die achterlopen of het updaten er van. Op deze manier heb ik ook op een laagdrempelige manier al mijn muziek tot mijn beschikking welke via een vertrouwde interface te bedienen is...! O, en veiliger dan het bedienen van je nav/muziek/etc via een telefoon welke in een houder zit...
 

Skodiak

Senior Member
Precies dit. Altijd gedoe met kaarten die achterlopen of het updaten er van. Op deze manier heb ik ook op een laagdrempelige manier al mijn muziek tot mijn beschikking welke via een vertrouwde interface te bedienen is...! O, en veiliger dan het bedienen van je nav/muziek/etc via een telefoon welke in een houder zit...

Navi op columbus werkt best vlot en prettig maar google maps/waze/flitmeister via Carplay geven meer- en betere informatie.
Navigeren naar POI is eigenlijk beetje ouderwets, in maps/waze vul je gewoon het zwembad, pretpark of winkel waar je heen wil in en adres volgt vanzelf en is up to date. Bijkomend voordeel
Is idd dat je ook spotify op veilig en vertrouwde manier kan bedienen.
Kabeltje neem ik voor lief, via kabel is dataoverdracht sneller/stabieler en kwalitatief hoogwaardiger dan via bluetooth.
Virtual cockpit is vooral heel mooi maar doordat het niet met carplay werkt toch maar niet gedaan.
 

4Motion

Senior Member
Wel even wakker zijn moest je door Zwitserland rijden met google maps. Kaart op voorhand offline downloaden. Koste mij deze zomer 140 euro aan data:sterretjes:.
 

Skodiak

Senior Member
Wel even wakker zijn moest je door Zwitserland rijden met google maps. Kaart op voorhand offline downloaden. Koste mij deze zomer 140 euro aan data:sterretjes:.

Goeie! Meest geluisterde Spotify playlist/muziek altijd al offline staan omdat regelmatig vlieg voor werk. Ga deze zomer toevallig via Oostenrijk.. naar Italië.. hebt altijd de Columbus als backup als je onverhoopt niet in de EU rijdt. Is ook mijn eer te na om deze te blijven updaten... Columbus navi zal zo af en toe nog wel gebruikt worden, mijn vrouw is (nog) niet van de carplay
 

RonaldSkodiaq

Donateur
Net 49 euro overgemaakt om mijn abbo te verlengen van de infotainment online dienst omdat anders mijn filemeldingen niet meer werken nadat mn Kodiaq 1 jaar is. Dus 1500 voor een Columbus met verouderde kaarten en dan nog 49 euro per jaar om je systeem werkend te houden. De Remote Access van 39 euro om de al jaren in ontwikkeling zijnde Skoda app te behouden heb ik niet verlengt. :mad:
 

elephtera

Forumguru
Net 49 euro overgemaakt om mijn abbo te verlengen van de infotainment online dienst omdat anders mijn filemeldingen niet meer werken nadat mn Kodiaq 1 jaar is. Dus 1500 voor een Columbus met verouderde kaarten en dan nog 49 euro per jaar om je systeem werkend te houden. De Remote Access van 39 euro om de al jaren in ontwikkeling zijnde Skoda app te behouden heb ik niet verlengt. :mad:

Je krijgt ook het weer bericht :tegek:
Ik meen trouwens dat een van die diensten ook je kaarten automatisch update, of vergis ik me dan?
 

RonaldSkodiaq

Donateur
Je kan online updaten als je een simkaart geplaatst hebt. Anders is het zonder die 49 euro te downloaden via de website van Skoda.
 
Bovenaan Onderaan