Kodiaq vragen en weetjes

Ik heb het instructieboekje niet bij de hand, maar weet iemand hoe ik - na het intoetsen van een bestemming- kan zien
welke route (plaatsen en wegen) hij gaat volgen?
En hoe geef ik de coördinaten aan?
Bedankt alvast:wacht:
 

Rallye

Forumguru
Dank. Ik had wat zoektermen gebruikt maar kwam daarmee niet op de door jou geleverde link.
Twijvel is vooral bijtelling gerelateerd, functionele meerwaarde in vergelijking met extra kosten en gebruik.

Dit overzicht ook nog gevonden, wat een redelijke indruk geeft:
http://master.skoda-auto.com/models/kodiaq/connectivity#ParagraphRepeaterLiteWebPart

Om je twijfelpunt op te lossen: dan is het voordeel van de Columbus vooral dat je geen gezeur hebt bij het updaten van kaarten (geen OEM SD-kaart nodig, die te klein kan worden) en volgens mij ook dat je alleen in de Columbus een simkaart kunt zetten (ben ik niet zeker van). Mogelijk is de Columbus ook iets sneller.
 

CBreedijk

Donateur
Zelfs met duidelijk articuleren vind ik de spraakoptie nog maar mwah.
Maar dat vind ik van Siri ook.
(Alexa geen ervaring mee)
 
Zelfs met duidelijk articuleren vind ik de spraakoptie nog maar mwah.
Maar dat vind ik van Siri ook.
(Alexa geen ervaring mee)
Android auto icm Google spraakherkenning en Waze vind ik fantastisch werken.
Wel raar dat ik een navigatiesysteem moet aanschaffen om Android auto of Apple car te krijgen.
 
Android auto icm Google spraakherkenning en Waze vind ik fantastisch werken.
Wel raar dat ik een navigatiesysteem moet aanschaffen om Android auto of Apple car te krijgen.
Mijn ervaring ook, met waze geen issues, communistische Columbus lijkt wel een andere taal te spreken soms...

Het is overigens ook een mogelijkheid dat mijn microfoon niet goed is, aangezien ik ook teruggekoppeld bij telefoon gesprekken dat er veel lawaai is, terwijl het in de auto rustig en kraakhelder is.
 
Laatst bewerkt:

Skodiak

Senior Member
Is de jouwe in Rusland gebouwd???

Tjechisch en Kazachstaans en Chinees zijn minstens even slecht te verstaan overigens. Wellicht dat de Navi daarom de naam van Columbus de wereldreiziger meegekregen heeft
Weet iemand dit euvel bij alle VAG auto’s/navis’s speelt overigens?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Skodiak

Senior Member
Leuk filmpje van de Kodiaq fabriek in Kvasiny Tjechïe

Paar leuke weetje in de film waar ik geen idee van had.

Lengte Productielijn is 8.5km
Er wordt 4 liter verf gebruikt om Kodiaq kleur te laten bekennen

Het duurt 27h om een kodiaq te maken van kop tot kont.

Er worden 320 kodiaq’s per dag uitgespuugd

Indrukwekkende getallen, zeker omdat er ook nog Superbs en Karoq’s vandaan komen



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan