Kodiaq vragen en weetjes

maik1

Forumguru
Chipje op maat zie ik er bij die van mij ook nog wel in komen, misschien nog wel op korte termijn ook (nadat ik heb hem ook echt heb dan...). Tripje Hartog of JD dan maar. Maar misschien ben ik gewoon tevreden genoeg met de standaard tor, who knows, eerst gewoon maar eens ervaren.
 
Zojuist m'n Kodiaq opgehaald. Wat een fijne auto!! Ik heb m eind Feb besteld van papier(geen proefrit kunnen maken destijds) maar wat een genot :) Ook erg tevreden met laser white en met de 125pk. Het is geen snelheidsmonster, maar komt erg goed mee in het verkeer. Schakelen ook een genot !

Krijg alleen de navi niet aan de gang. De amundsen zegt dat de kaartgegevens niet geladen zijn. Iemand die weet of dat te fixen is of is de dealer vergeten de kaarten te installen?
 

johnboy

Donateur
Zojuist m'n Kodiaq opgehaald. Wat een fijne auto!! Ik heb m eind Feb besteld van papier(geen proefrit kunnen maken destijds) maar wat een genot :) Ook erg tevreden met laser white en met de 125pk. Het is geen snelheidsmonster, maar komt erg goed mee in het verkeer. Schakelen ook een genot !

Krijg alleen de navi niet aan de gang. De amundsen zegt dat de kaartgegevens niet geladen zijn. Iemand die weet of dat te fixen is of is de dealer vergeten de kaarten te installen?

Veel mooie kilometers!!! Foto's??
 
Zojuist m'n Kodiaq opgehaald. Wat een fijne auto!! Ik heb m eind Feb besteld van papier(geen proefrit kunnen maken destijds) maar wat een genot :) Ook erg tevreden met laser white en met de 125pk. Het is geen snelheidsmonster, maar komt erg goed mee in het verkeer. Schakelen ook een genot !

Krijg alleen de navi niet aan de gang. De amundsen zegt dat de kaartgegevens niet geladen zijn. Iemand die weet of dat te fixen is of is de dealer vergeten de kaarten te installen?
 

CDK

Forumguru
Chipje op maat zie ik er bij die van mij ook nog wel in komen, misschien nog wel op korte termijn ook (nadat ik heb hem ook echt heb dan...). Tripje Hartog of JD dan maar. Maar misschien ben ik gewoon tevreden genoeg met de standaard tor, who knows, eerst gewoon maar eens ervaren.

Hopelijk is je ECU gekraakt, want dat kan wel eens een probleem zijn helaas :cry:
Het lijkt er op dat ik tegen hetzelfde probleem aan ga lopen.....
 

Arjann

Forumguru
Krijg alleen de navi niet aan de gang. De amundsen zegt dat de kaartgegevens niet geladen zijn. Iemand die weet of dat te fixen is of is de dealer vergeten de kaarten te installen?

Een Amundsen heeft een Sd kaart nodig, denk dat deze er niet in zit....
 

CDK

Forumguru
Net als bij de meeste nieuwe modellen zitten ook in de Kodiaq nieuwe computers / ECU's in de 2.0 TSI zit bijvoorbeeld een Bosch MG1 en deze is nog niet gekraakt. Van de andere TSI's en TDI's heb ik geen info helaas.
 

CDK

Forumguru
Aaii, heb je daar meer info over? Gaat een ander topic hier of op een ander vag-forum daarover?

Het enige wat je kan doen is vragen aan leden die binnenkort een Kodiaq in hun bezit krijgen of ze hun dealer willen vragen voor aflevering het beertje even aan de stekker te leggen en te checken welk merk en type computer / ECU / (stuurdoos op z'n Vlaams) er in het beestje zit. Daarna graag de info hier posten en je kan een tuner contacten of ze daar iets mee kunnen....
 

EdK

Forumguru
Ach heren een kwestie van tijd en geduld....

De goede tunings bedrijven zitten echt niet stil hoor....
 
Ter info, voor diegene die een trekhaak achteraf wil laten inbouwen: deze trekhaak is momenteel niet leverbaar. Waarschijnlijk vanaf week 22. Ik werd hierover gebeld door de dealer. Ik had al een afspraak staan om deze eronder te zetten, maar dat kon dus niet doorgaan ivm nog niet leverbaar.
Ook week 22 is niet gegarandeerd.
 
Toen mijn vrouw dit weekend achteruit reed zag ik dat alleen de linker achteruitrijlicht het deed. Er zit echter wel een wit gedeelte aan de rechterkant kant. Kan iemand even kijken of dit bij zijn beer ook het geval is?
 
Bovenaan Onderaan