Heb ff je topic terug gelezen,en Corné de Kluijver ik heb veel bewondering voor je en je gave auto zeg. Respect.
 Is een beetje een uit de hand gelopen hobby
 Is een beetje een uit de hand gelopen hobby  van het  optische resultaat kan ik echt wel genieten
 van het  optische resultaat kan ik echt wel genieten 
Heb zojuist effe hetzelfde gedaan, super gave bakHeb ff je topic terug gelezen,en Corné de Kluijver ik heb veel bewondering voor je en je gave auto zeg. Respect.

Nu ben ik het rijden met 180 balkende ezels eerlijk gezegd meer dan beu, dus ik neig er naar om misschien zelfs nog dit jaar de ezeltjes een beetje te laten kietelen......, maar ik ga daar nog eens rustig een paar weken over nadenken. Keep u posted peepz
 Nu ben ik het rijden met 180 balkende ezels eerlijk gezegd meer dan beu, dus ik neig er naar om misschien zelfs nog dit jaar de ezeltjes een beetje te laten kietelen......, maar ik ga daar nog eens rustig een paar weken over nadenken. Keep u posted peepz 
Worden er van die fiets-broekklemmen bijgeleverd om de achterkant van je broekspijpen vrij van bagger te houden?sidesteps besteld

Worden er van die fiets-broekklemmen bijgeleverd om de achterkant van je broekspijpen vrij van bagger te houden?

Worden er van die fiets-broekklemmen bijgeleverd om de achterkant van je broekspijpen vrij van bagger te houden?
Mooi die sidesteps. Goede toevoeging. Maar laat je ze nog zwart poedercoaten? Lijkt nu een chromen strip op de foto.

Tsja logisch toch, wie wil die nu onder zijn wagen hebben....Nog geen liefhebber dus voor de Bentley’s?

Nog geen liefhebber dus voor de Bentley’s?