Status
Niet open voor verdere reacties.

Arjann

Forumguru
Ik vind het heel heel dik, een stuk beter dan de Vossen's. Maar persoonlijk denk ik dat ik toch de Bentey's heel heel heel ietsie dikker vond......ondanks dat een prachtige auto :tegek:. Ik hoop voor je dat het motorisch gedeelte ook niet te lang meer op zich laat wachten!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
En alweer aan het kijken en zoeken naar de volgende velgen set ?
En die bentley velgen al naar de hoogovens te IJmuiden gebracht ? :pardon::dankje:
 

CDK

Forumguru
En alweer aan het kijken en zoeken naar de volgende velgen set ?

Nee dit is een blijvertje @EdK, daarom ook meteen voorzien van de beste banden die er voor op de openbare weg te krijgen zijn. Als de lak zich goed houd op de wielen en ik nog ergens 1500,- in een sok vind dan laat ik heel heel misschien de Bentley’s nog wel eens van een kleurtje voorzien en hetzelfde zwarte rubber ;)
 

Cordoba

Forumguru
Die zwarte velgen staan echt stukken beter, maar bizar dat de detailopname van de kleur (met alle andere kleurtjes erin) zo afwijkt, van wat je op een afstandje ziet.

Wat het logo betreft: ik weet niet in hoeverre de logo's van de Kodiaq anders zijn dan van de andere modellen, maar anders onderstaand logo, met de xpel op de quartzgrijze ondergrond van het logo?
o3-znk-int-f7y.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan