Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Stuurder

Forumguru
Spuiten is overigens niet de beste manier, bij mij zijn de velgen ook gespoten en bij 1 kwam de verf er toch af. Nu wordt dit wel weer hersteld onder garantie, maar toch. Ik ga nooit door een wasstraat, dus daar kan het niet van komen. Poedercoaten is een veel betere manier.
 

CDK

Forumguru
Spuiten is overigens niet de beste manier, Poedercoaten is een veel betere manier.
Ben ik maar ten dele met je eens. Zelf ben ik doorgaans ook meer van het poedercoaten, maar bij steenslag op een velg die gepoederd is springen daar weer hele stukken vanaf. Ander nadeel van poedercoaten is dat de strakke lijnen op een velg afvlakken door de dikte van de laag. Beide mogelijkheden hebben voor en nadelen, maar als een velg een goede voorbehandeling gehad heeft en de lak goed uitgehard is alvorens de banden gemonteerd worden, dan zal de lak niet gaan bladderen. De RS6 velgen zijn origineel antraciet metallic gelakt, dus dat worden ze nu weer.
 

CDK

Forumguru
Hier alvast een preview, zaterdag gaan ze er onder.....

d0fe09384f4045d9777362171b2c6385.jpg
 

Kweetnie

Senior Member
Dit was alleen ff passen, ze zijn nu naar Uden voor een nieuwe laklaag (lak op de velgrand was niet meer in topconditie en hier en daar een klein steenslag plekje) daarna de beste banden die een mens zich kan wensen er op en dan volgt er een fotootje met definitief resultaat ;)

Ziet er goed uit. Ik schrok wel ff toen je Uden (of al places) schreef ! Super dorp.... ;) jammer dat ik je niet ff gespot heb.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan