Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Velgen staan hem goed, moeie koets geworden!

Dit was alleen ff passen, ze zijn nu naar Uden voor een nieuwe laklaag (lak op de velgrand was niet meer in topconditie en hier en daar een klein steenslag plekje) daarna de beste banden die een mens zich kan wensen er op en dan volgt er een fotootje met definitief resultaat ;)
 

dimi74

Banned
Dit was alleen ff passen, ze zijn nu naar Uden voor een nieuwe laklaag (lak op de velgrand was niet meer in topconditie en hier en daar een klein steenslag plekje)
Hopelijk doet die het netjes. Jaren geleden mijn Kahn velg erheen gebracht ivm stoeprand schade. Pff wat een prutser, velg super slecht gefixt ( zag de schade nog zitten) , kleur was totaal afwijkend van de rest, was mijn naafdop en mijn ventieldop kwijtgeraakt en dan gewoon de volle pond vragen anders kreeg ik mijn velg niet mee. Mijn zien daar niet terug.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@dimi74, zelf heb ik tot nu toe alleen een 100% ervaring met Piet Dam van www.velgenreparatie.nl maar ik heb nu werk gezien van het bedrijf in Uden, foto’s van vooraf en het eindresultaat in het echt en dat zag er snaarstrak uit. Het gaat via Banden XL Dordrecht en dus ook de eventuele garantie claim ;)
 

CDK

Forumguru
Hopelijk doet die het netjes.

Ze worden toch bij een autospuiterij in Dordrecht gespoten hoor ik zojuist. Toen ik de reden vroeg kreeg ik als antwoord: in de vakantieperiode sneller (Uden gaat 2 weken dicht) en nog mooier resultaat.... We gaan het meemaken. Ik had ze bij aankoop al meegedeeld dat ik waarschijnlijk de grootste zeikerd ben die ze ooit over de vloer gehad hebben... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan