Status
Niet open voor verdere reacties.

Rofffel

Forumguru
Hoezo is een swap niet mogelijk? zit toch genoeg ruimte in het vooronder?
Velgen zijn wel echt gigantisch, in alle vormen en maten dat je gigantisch kan gebruiken ;)
Zijn dit originele velgen op 21"?
 

CDK

Forumguru
De volgende (in geval van een nieuwe) zal niets meer aan gedaan worden. Ik ben gewend om flink af te schrijven op auto’s en normaliter na 4 tot 5 jaar met 60 tot 80000km op de klok in te ruilen, maar ik verwacht dat een auto over 8 tot 10 jaar uitsluitend op fossiele brandstof weinig tot niets meer waard is voor de markt. Daar ga ik dus geen geld meer in steken, ook in een Duracell op wielen ga ik voorlopig geen geld steken. Dus ‘t zal misschien een leasebak worden??? :pieker:
 

CDK

Forumguru
En naar een diesel?!?! (Is toch geen vloeken)
Turbo intercooler software en je schijnt naar 350+ te kunnen

Dat zou technisch gezien mogelijk moeten zijn, maar dan uitsluitend met het blok en de ECU welke er bij jou in zitten, maar ik ga de vermogens ambities niet bijstellen. Voordat de auto 2 jaar is moet het project klaar zijn, zo niet zal het project niX worden. Dus er is nog een half jaar om te starten.
 

leon-cupra

Forumguru
De volgende (in geval van een nieuwe) zal niets meer aan gedaan worden. Ik ben gewend om flink af te schrijven op auto’s en normaliter na 4 tot 5 jaar met 60 tot 80000km op de klok in te ruilen, maar ik verwacht dat een auto over 8 tot 10 jaar uitsluitend op fossiele brandstof weinig tot niets meer waard is voor de markt. Daar ga ik dus geen geld meer in steken, ook in een Duracell op wielen ga ik voorlopig geen geld steken. Dus ‘t zal misschien een leasebak worden??? :pieker:
je vrouw ligt nog steeds in een deuk zeker van het lachen ;)
Mijn vader (rasechte autoliefhebber) is ook zo iemand, ging zijn laatste wagens "op" rijden. Dat voornemen blijft nooit lang stand houden. En de appel valt ook nooit ver van de boom. Heb hetzelfde "probleem".
Dus personen die dergelijke zaken voornemen .... Zien en dan pas geloven ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Hoezo is een swap niet mogelijk?
Velgen zijn wel echt gigantisch, in alle vormen en maten dat je gigantisch kan gebruiken ;)
Zijn dit originele velgen op 21"?

Zijn inderdaad OEM Audi RS6 velgen :jaja:

Ruimte genoeg in het vooronder inderdaad, maar technisch is het voor straatgebruik niet mogelijk om alle veiligheidssystemen / opties werkend te krijgen. Voor circuitgebruik zonder straat legaliteit kan het wel. Maar welke gek gaat een Kodiaq ombouwen voor op het circuit? ;)
 

B.Stuurder

Forumguru
De volgende (in geval van een nieuwe) zal niets meer aan gedaan worden. Ik ben gewend om flink af te schrijven op auto’s en normaliter na 4 tot 5 jaar met 60 tot 80000km op de klok in te ruilen, maar ik verwacht dat een auto over 8 tot 10 jaar uitsluitend op fossiele brandstof weinig tot niets meer waard is voor de markt. Daar ga ik dus geen geld meer in steken, ook in een Duracell op wielen ga ik voorlopig geen geld steken. Dus ‘t zal misschien een leasebak worden??? :pieker:
Een leasebak hoeft niet persé een grijze muis te zijn hé
 

B.Stuurder

Forumguru
Zijn inderdaad OEM Audi RS6 velgen :jaja:

Ruimte genoeg in het vooronder inderdaad, maar technisch is het voor straatgebruik niet mogelijk om alle veiligheidssystemen / opties werkend te krijgen. Voor circuitgebruik zonder straat legaliteit kan het wel. Maar welke gek gaat een Kodiaq ombouwen voor op het circuit? ;)
Als je dan ziet wat in Amerika allemaal kan en mag, komen we weer terug op het braafste jongetje van de klas: Nederland.
Aan de andere kant krijg je vast allerlei levensgevaarlijke excessen als je geen duidelijke regels stelt. Maar een beetje minder soms mag wel...
 

leon-cupra

Forumguru
Als je dan ziet wat in Amerika allemaal kan en mag, komen we weer terug op het braafste jongetje van de klas: Nederland.
Aan de andere kant krijg je vast allerlei levensgevaarlijke excessen als je geen duidelijke regels stelt. Maar een beetje minder soms mag wel...
Howww, je vergeet Belgie. Als wij zien wat jullie allemaal mogen ....
Tot voor een jaar of 5 geleden mocht je in BE zelfs niet verlagen. Nu wel, maar dan moet je nog speciale keuringen laten uitvoeren.
 

Arreslee

Senior Member
Dan hadden jullie in het verleden je maar niet bij Frankrijk moeten aansluiten ;):laugh:

Volledig off-topic.

België is eigenlijk van oorsprong een gedemilitariseerde zone tussen de Hollanders en de Fransen.
Ze zijn dus niet aangesloten bij Frankrijk noch bij Nederland.
 

dirkie996

Forumguru
Volledig off-topic.

België is eigenlijk van oorsprong een gedemilitariseerde zone tussen de Hollanders en de Fransen.
Ze zijn dus niet aangesloten bij Frankrijk noch bij Nederland.
Wij hebben die Fransen nochtans op 11/07/1302 buiten gesmeten bij de guldensporenslag, maar ze bleven maar terugkomen. En jullie Willem moesten we hier ook niet, maar ja, we waren 'n beetje de speelbal tussen Frankrijk en de Nederlanden
 

B.Stuurder

Forumguru
Wij hebben die Fransen nochtans op 11/07/1302 buiten gesmeten bij de guldensporenslag, maar ze bleven maar terugkomen. En jullie Willem moesten we hier ook niet, maar ja, we waren 'n beetje de speelbal tussen Frankrijk en de Nederlanden
Oké, dan had je dus moeten kiezen in feite. Als je niet kiest...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan