Status
Niet open voor verdere reacties.

turboturbo

Forumguru
Jaa, melamine spons. Zeeer zachte schuur graad.
Kan je bijv ook je lederen stuur mee schoonmaken maar liefst niet te vaak (vanwege het, zij het licht, schurend effect)
 

Pendragon

Forumguru
Nou dat dus. Ik zou zelf niet zomaar een melamine spons op kunstof gedeeltes gebruiken, maar schijnbaar kan dat
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

dvdlely

Forumguru
. Afgelopen donderdag is de auto voor een garantie claim terug geweest naar de Xpel wrapper in Nijkerk (er zaten banen in de folie op de motorkap) Gisteren de auto weer opgehaald en in Woerden achtergelaten bij D&M Cardetailing om de motorkap opnieuw in de Gyeon Matte Coating te zetten.

Had je wel ff een bakkie kunnen komen doen bij me in Nijkerkerveen! Das om de hoek! :koffie:
 

CDK

Forumguru
Gisteren zag ik op de Facebook pagina van Banden XL Dordrecht dat ze een set zwarte OEM 9.5J brede 21” RS6 wielen ingeruild hadden, vanmorgen even wezen kijken en ze zien er netjes uit Volgende week even een testfit doen met 2 verschillende bandenmaten 255 en 265 breed, de ET is net iets te spannend voor het mooi, namelijk 26 :nailbiting: De Bentley wielen die nu in de hoek liggen zijn ook 21” en 9.5J breed, maar die hebben een ET van 41...... wordt vervolgd!
 
Laatst bewerkt:

oco1979

Forumguru
Gisteren zag ik op de Facebook pagina van Banden XL Dordrecht dat ze een set zwarte OEM 9.5J brede 21” RS6 wielen ingeruild hadden, vanmorgen even wezen kijken en ze zien er netjes uit Volgende week even een testfit doen met 2 verschillende bandenmaten 255 en 265 breed, de ET is net iets te spannend voor het mooi, namelijk 26 :nailbiting: De Bentley wielen die nu in de hoek liggen zijn ook 21” en 9.5J breed, maar die hebben een ET van 41...... wordt vervolgd!

even gekeken, mmmmm , nice we, jammer genoeg niets voor mij ;) S2 1.6TDI ga niet meer voorruit gaan
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
Melamine spons in combinatie met vinylcleaner en daarna trim restorer er op.

Melaminespons is logisch: wordt ook vaak gebruikt voor sterk vervuild en licht gekrast interieur/dashboard (niet de de tellers/displays), vinylcleaner had ik ook niet bedacht, trim restorer is ook logisch, al had ik eerder verwacht dat deze mannen voor een ander product zouden kiezen, zoals AF Revive Trim Dressing. Voor de duidelijkheid: ik had 'm niet bedacht, maar als ik het lees, wél een logische keuze.
 

Cordoba

Forumguru
Klopt, maar ook Marco en Dennis (detailbedrijf D&M) blijven nog bijleren, ook doordat de producten, lakken en gereedschappen steeds blijven ontwikkelen. Toevallig trof ik Marco 2 weken terug nog bij een detailclinic.
 

CDK

Forumguru
Alvast een voorproefje voor het geval dat het past, plaatje komt van Google af, en de banden zullen meer gestretcht worden. Als het wiel past komt er een 255 of een 265-35-21 band op te liggen i.p.v. de 285-30-21 die afgebeeld is.

17571302c903ccba81b6361e7425b6b0.jpg
 

dimi74

Banned
Eerlijk vind ik dit een velg die je wel erg vaak ziet ( deze maat minder ) onder vele Vag auto's. Niet echt heel bijzonder dus. Vind de Bentley velgen nog steeds er mooi staan. Erg robuust net zoals de wagen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Eerlijk vind ik dit een velg die je wel erg vaak ziet ( deze maat minder ) onder vele Vag auto's. Niet echt heel bijzonder dus. Vind de Bentley velgen nog steeds er mooi staan. Erg robuust net zoals de wagen.

De replica’s zie je inderdaad erg veel in 17 t/m 20 inch :jaja:
Maar zo’n 9.5J breed wiel met ET 25 en bijbehorende concave zie je niet veel.
 

fiestaman

Forumguru
Deze heb ik ook gehad, inderdaad in 20" en ander kleur.
Lang zitten twijfelen om ze in het zwart te zetten maar andere velgen gekocht ( ook wegens teveel gezien )

Maar het is en blijft een mooie velg, en zeker in die maten.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

dvdlely

Forumguru
Alvast een voorproefje voor het geval dat het past, plaatje komt van Google af, en de banden zullen meer gestretcht worden. Als het wiel past komt er een 255 of een 265-35-21 band op te liggen i.p.v. de 285-30-21 die afgebeeld is.

17571302c903ccba81b6361e7425b6b0.jpg
Je vullingen liggen eruit met iedere drempel denk ik.. haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan