Status
Niet open voor verdere reacties.

Tuulster

Forumguru
Mijn eerste gedachte was ook de Bentley's, maarrrrrrrr die Vossen groeien om je auto. Na een paar keer bekijken en foto even vergroten zeg ik zeker de Vossen. PRACHTIG wiel met een mooie afwerking :thumbsup: :jaja:
 

CDK

Forumguru
Mijn eerste gedachte was ook de Bentley's, maarrrrrrrr die Vossen groeien om je auto. Na een paar keer bekijken en foto even vergroten zeg ik zeker de Vossen. PRACHTIG wiel met een mooie afwerking :jaja:

Ik liep net nog ff een rondje en begin ze zelf steeds meer te waarderen moet ik zeggen. Het is iets verfijnder en dat is wennen, maar ik begin een “band” te krijgen Daarbij moet ik opmerken dat ik de Continental Sportcontact 5 SUV (voor zover dat mogelijk is met 180 ezels en 4x4) op de pijnbank geprobeerd heb te leggen en dat ik daar wel over tevreden ben. Band is mooi rond en remvertraging, sprint - en bochtenwerk is bovengemiddeld tot goed
 

dvdlely

Forumguru
Beide mooie wielen.. Mijn gevoel zegt dat je voor een andere afwerking van t wiel moet gaan qua kleur. Dus meer antraciet o.i.d. aangezien er op je auto nergens meer chrome accenten naar voren komen. Het contrast is nu vrij hard.. licht op donker en chroom op mat. Maar goed.. dat is mijn gedachte.... :pieker:
 

CDK

Forumguru
Mijn gevoel zegt dat je voor een andere afwerking van t wiel moet gaan qua kleur. Dus meer antraciet o.i.d. aangezien er op je auto nergens meer chrome accenten naar voren komen.
Als ik ze besluit te houden dan zal dat ook nog wel gebeuren, tenzij er net als met 2 andere 20” sets (van mijn Superb) spontaan iemand van het forum zich meld om ze te willen overnemen :deuk:
 

EdK

Forumguru
Hehe Corné het heeft even geduurd dat ik kon zeggen " Ja een mooie velg onder je Kodiaq "
En nu heellllll gauw die B velgen naar de hoogovens brengen zodat ze die kunnen omsmelten naar wat mooiers...
En kwa kleur..... tsja zwart is maar zwart, zou toch dan kiezen voor 50 tinten grijs of antraciet...:pieker::pardon:
 

Rayzman

Actief lid
Na de preview foto dacht ik dat het donkerdere velgen zouden zijn. Deze staan ook wel, maar wat donkerder is mooier.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

leon-cupra

Forumguru
Opzich mooie velgen, maar ik had bij het lezen van Vossen een iets andere velg in gedachten!
Vossen wheels zijn ook eerder gekend met onderstaand type velg. Toen het berichtje verscheen van de teaser dacht ik ook eerder aan deze velg en denk dat die ook beter op de Kodiaq zouden staan dan de huidige.
vossen-vfs2-graphite-bmw-3-series.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan