Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
@SuperBeeb, dat moet inderdaad niet al te lang meer gaan duren, want anders verandert project X straks écht in project niX.
De auto is nu bijna een jaar en als er nog niets mogelijk is op het moment dat de auto 1.5 jaar oud is dan ga ik er geen €10.000,- + meer inpompen. Dan is het jammer maar helaas.... :cry:
 

CDK

Forumguru
Laatste wasbeurt was van 5 mei, de dag van de meeting in Sint Niklaas. Door boorwerken aan de betonbaan ter hoogte van de Liefkenshoek tunnel zat mijn hele zijkant inclusief de zwarte trims onder de grijze beton spatten, ik kreeg daar op en na de meeting ook het nodige commentaar op :jaja: ;) Wassen en HD reiniger boden geen uitkomst helaas. Afgelopen donderdag is de auto voor een garantie claim terug geweest naar de Xpel wrapper in Nijkerk (er zaten banen in de folie op de motorkap) Gisteren de auto weer opgehaald en in Woerden achtergelaten bij D&M Cardetailing om de motorkap opnieuw in de Gyeon Matte Coating te zetten.
Vanmorgen de auto weer opgehaald, volledig gewassen, motorkap in de Gyeon Matte gezet, auto volledig in de Gyeon Cure Matte gezet, wielen in de Gyeon Rim gezet, kunststof delen met een melamine spons en vinyl cleaner van betonpatten ontdaan en vervolgens in de Gyeon Trim gezet en om het af te maken nog even de bandjes in de Gyeon Tire gezet.
Omdat de binnenkant ook al 2 maanden niet gedaan was heeft Dennis van D&M ook daar nog maar even een stofzuiger doorheen gehaald het dashboard weer laten blinken en het lederen interieur in de Gyeon Leather Coat gezet..... Vraag ik om de rekening krijg ik een blanco A4’tje in een enveloppe, ik had nog 2 goede flessen wijn bij me en die wilde hij gelukkig wél in ontvangst nemen. Wat een top zaak zeg! SERVICE met capitale letters!!!

12b60a789fd74243499e431554ff35d9.jpg


575d77fcc3d0cd02a1e83eae741db899.jpg


59e0282202efca999d594f8836b13e6d.jpg
 

CDK

Forumguru
Zoals hij nu ‘blinkt’ en je als het ware de metallic flakes er uit ziet springen dat is voor mij gewoon kicken als ik er naar kijk :)
 

EdK

Forumguru
Wat me het meest plezier doet is dat je die velgen die er nu opzitten door niemand anders gekocht willen worden...
Dus zet die B velgen nu maar in de verkoop, waren er zat die ze mooi vonden dus die ben je zo kwijt lijkt me...:pardon:

En een schande dat die Belgen niet hun wegen dan even schoonspuiten en dat je die bende van ze helemaal mee naar Olland moet nemen...:pardon:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

turboturbo

Forumguru
Gingen die beton spetters er nou niet af ondanks de Xpel? Ik had gedacht dat dat er juist gemakkelijk(er) af zou gaan door de folie...
 

CDK

Forumguru
Gingen die beton spetters er nou niet af ondanks de Xpel?

Ja alleen op de trims (zwarte kunststof delen) was het er niet af te krijgen. Zelfs schrobben gaf geen resultaat. Op de van coating voorziene folie op de portieren was het redelijk makkelijk te verwijderen gelukkig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan