Status
Niet open voor verdere reacties.

LT83

Forumguru
Het ging mij meer om het feit dat het de dikke wielen wat mooier vult. Heb op de S4 ook een RS5 remmenset met Ferodo ds2500 blokken, remt als een malle :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

HarrieSkoda

Forumguru
Het ging mij meer om het feit dat het de dikke wielen wat mooier vult. Heb op de S4 ook een RS5 remmenset met Ferodo ds2500 blokken, remt als een malle :D

Daar doel ik ook op! Staat geweldig. Zeker bij spaakvelgen waar best wel goed door de velg heen gekeken kan worden.

Vond het wel een strak idee van je :thumbsup:.
 

fiestaman

Forumguru
Staat beter als wat je reeds hebt gehad. Alleen vooraan steken ze precies toch wat te breed uit... of het is gezichtsbedrog op foto.
Maar de combi is wel top!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
nog een keer een setje flinke stoppers??

Heb daar al een paar keer naar gekeken, maar Audi heeft nogal wat kwaliteitsproblemen met de remmen heb ik gelezen. Plug & play is er niets voor zover ik weet. Daarbij kan je niet zomaar alleen voor grote remmen plaatsen. Achter moet met voor in balans zijn.
 

LT83

Forumguru
Dat is voornamelijk de RS3/TTRS die kamt met flinke remproblemen volgens mij.
Ik zou inderdaad altijd voor een complete set gaan als je gaat upgraden.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Spector

Forumguru
Misschien is dit wat voor Corné, als hij over een maand zijn velgen zat is
8f0e1b7cd768c6db2748e50b62f2b194.png
 

CDK

Forumguru
BR Performance claimt dat ze de Bosch MG1 ECU uit mijn Kodiaq kunnen lezen en schrijven.......
Stage 2 zou +95 pk /+100Nm doen, en zou goed zijn voor 275pk / 420Nm.

Ze zijn vooralsnog de enige tuner die deze ECU zou kunnen flashen, waarschijnlijk omdat ze een andere flashtool gebruiken (bFlash) De verwachting is wel dat binnenkort de andere tools zoals bijvoorbeeld KTAG en CMD ook overweg kunnen met de Bosch MG1.
Zou het er dan toch nog van gaan komen?? Als er updates zijn dan lezen jullie het hier ;)

1C2F23E6-20CE-4627-BCDD-3B40B120BA5C.jpeg
 

Cordoba

Forumguru
Ik kan me voorstellen dat @Corné de Kluijver die 275 pk wat magertjes vindt, aan de andere kant 50% extra vermogen moet toch wel echt verschil maken, al zal Corné eerder voor 150% extra gaan en dan dus uitkomen rond 450 pk.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

MaxN

Donateur
Als dit wil, hoe lang duurt het dan nog voor er meer motorische aanpassingen komen?
Of ga je dat direct doen?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan