Status
Niet open voor verdere reacties.

MarkvdD

Forumguru
0f6d363b52da80c20227fb979f4a57a3.jpg

Vreselijk zeg wat gaaf .... :thumbsup::D

Alleen nog ff je kenteken wrappen .... :maakmegek:

Maar nee, zonder gekheid, vind hem supermooi erbij staan .... :jaja::thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
fffffffffffff zo ff het stof er af blazen hoor ;)
Hoe het gaat staan weet ik zelf ook nog niet, maar ik heb gisteren sidesteps besteld voor m'n brombeertje, ik twijfelde al heel lang en ze waren nu aantrekkelijk geprijsd incl. montage voor 905 eurootjes ex btw :greedy::geek::nailbiting:

PT99001-treeplanken-kodiaq-complete-set-1-1600.jpg

Qua tuning heb ik ook nieuws, namelijk dat Hartog/TVS/JD/VVT/Beek/VagTechniek nog steeds niets kunnen betekenen voor me :cry::cry::cry:

Misschien moet ik m'n wensen dan maar bijstellen en genoegen nemen met Project niX :pieker:

Nee er is nog een optie, namelijk het van oorsprong Belgische BR Performance, in NL een relatief kleine speler met de thuisbasis in het Noord-Brabantse Waalwijk, maar wel met meerdere Europese en overzeese vestigingen. Het is geen VAG only tuner, maar wel een kundig bedrijf. Ze claimen een stage 1 en 2 tuning te kunnen bewerkstelligen op de Bosch MG1 ECU. De maximaal te behalen winst zou respectievelijk 80 tot 100pk en 80 tot 120Nm zijn. Stage 3 of 4 willen ze niet aan beginnen om welke reden dan ook :shutup: Nu ben ik het rijden met 180 balkende ezels eerlijk gezegd meer dan beu, dus ik neig er naar om misschien zelfs nog dit jaar de ezeltjes een beetje te laten kietelen......, maar ik ga daar nog eens rustig een paar weken over nadenken. Keep u posted peepz :koffie:
 

oco1979

Forumguru
Beter dan niets.
Stage 1&2 zijn enkel software en inlaat(filter) uitlaat(katvervanger) veronderstel ik.

stage 3 of meer is al meer specifieker en is nu niet direct voor elke tuner haalbaar
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Mooi die sidesteps. Goede toevoeging. Maar laat je ze nog zwart poedercoaten? Lijkt nu een chromen strip op de foto.

Ik heb werkelijk geen idee hoeveel chroom / alu er aan of op zit, want ik heb ze nog niet in het echt gezien.
Als het erg tegenvalt kan ik ze altijd nog laten spuiten. En anders matcht het weer met de blinkende Skoda logo’s en wellicht de Bentley’s als die er weer eens onder gaan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan