Status
Niet open voor verdere reacties.

fiestaman

Forumguru
Dat is een mooie update, past er goed bij. Met de grote wielen, mooi!
Alleen blijven die eindpijpjes mij storen in zijaanzicht.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

sitechris

Donateur
Verlaging idd stukken beter. En nuttig omdat het functioneel is. Qua demping is de Kodiaq ook vrij soft geveerd, wat stugger maakt de auto prettiger.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Roedie76

Senior Member
Ik heb me al verbaasd over de Superb, maar ook hier ben ik bij elke aanpassing weer verrast door het resultaat.

Met elke aanpassing word het totaal weer beter.
Niet alles is mijn smaak, maar het totaal is erg fraai aan het worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

H@RM

Senior Member
Dank voor de complimenten @Japanese Power
Eerste ervaring met Ride-On is positief :jaja: eerst even 10 km hobbelen en de auto uit rammelen (DCC stond op sport) totdat het goedje zich goed verspreid heeft door de band heen en daarna is het aangenaam en trillingsvrij sturen. Bij de 2e set, mijn 21 inchers heb ik DCC maar op comfort gezet en dat was al een verbetering t.o.v. de 1e 10km met de winterset. Ben benieuwd hoe het na 1 of meerdere dagen stil staan is Ik hou jullie op de hoogte

Wat zijn de eerste bevindingen na iets meer dan een maand?
 

CDK

Forumguru
Wat zijn de eerste bevindingen na iets meer dan een maand?

Goed! Zowel in bij de Fabia als bij de Kodiaq ben ik zeer tevreden. Geen lelijke balanceergewichtjes meer op de velgen en toch trillingsvrij rijden met een verminderd risico op lek rijden.
 

CDK

Forumguru
Ook al getest op minder legale snelheden zeg maar? ;)

Wat in NL niet legaal is dat mag ten oosten van ons kikkerlandje gelukkig wel.
Heb inderdaad ook de snelheidsmeter net boven de 200 gehad (kost moeite met die tractor...., boven de 180 flink ademnood zeg maar....) en dat gaf geen enkel probleem, trilling of wat voor narigheid dan ook.
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik kan er bijna dagelijks van genieten, als ik weer bij die grote oliejongen ben. Toch wel één van de mooiste, zo niet, de mooiste op de parkeerplaats. (Totdat ik mijn wagen daar neerzet natuurlijk, maar gelukkig neem ik hem meestal mee naar binnen ;):laugh:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan