Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
En dan zijn er ook nog BMW rijders die de woorden naar hun mond zetten.......

Je kent het misschien nog wel van school !
Je gaat in een kring zitten en jij krijgt één zin in je oor verteld, dit moet de gehele kring door en als laatste in de kring krijg je dan te horen wat er van jouw zin is overgebleven.....

Wel je begint met " ik rij een bmw en als het de kring door is gegaan hoor je in je andere oor " ik rij met plezier een Dacia "
Dus ga maar lekker door met het likken van je uitlaatpijpjes....:tongue::pardon:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

koreaan

Forumguru
En dan zijn er ook nog BMW rijders die de woorden naar hun mond zetten.......

Je kent het misschien nog wel van school !
Je gaat in een kring zitten en jij krijgt één zin in je oor verteld, dit moet de gehele kring door en als laatste in de kring krijg je dan te horen wat er van jouw zin is overgebleven.....

Wel je begint met " ik rij een bmw en als het de kring door is gegaan hoor je in je andere oor " ik rij met plezier een Dacia "
Dus ga maar lekker door met het likken van je uitlaatpijpjes....:tongue::pardon:
Jij werd zeker overgeslagen in de kring vroeger.....
 

EdK

Forumguru
hoe kan dat nou ?? kijk nou eens links van je ........ is dan wel een heelllllll klein keuteltje hoor...
 

CDK

Forumguru
@Tallguy, nee er staat nog niets gepland van mijn kant eerlijk gezegd. Laatste meets vooral in Vlaanderen, maar wellicht dat er iemand anders opstaat om het op zich te nemen. Als ik het doe dan zal het op z’n vroegst eind 2018 / begin 2019 zijn vrees ik. Eerst m’n eigen batterij maar weer eens op 100% zien te krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan