Status
Niet open voor verdere reacties.

Fmoon

Forumguru
Onder een Ateca?!?

Dat is na 10k een zelfmoordwagen bij een beetje regen op de snelweg...
Pzero banden zijn geloof ik toch gewoon goed?

Ik begreep dat een goed alternatief van de Super sport van Michelin de Pzero's zijn en de Continental Sportcontact 6. Alleen slijten die laatste wat harder geloof ik.
 

dirkie996

Forumguru
Pzero banden zijn geloof ik toch gewoon goed?

Ik begreep dat een goed alternatief van de Super sport van Michelin de Pzero's zijn en de Continental Sportcontact 6. Alleen slijten die laatste wat harder geloof ik.
Het gaat 'm niet over het merk banden, maar om de breedte van de banden, in combinatie met het gewicht.
In de regen ben je beter af met 'n iets smallere band : de druk per cm2 is beter en bij 'n 275 band zal die bij enige slijtage veel sneller aquaplanning hebben.
Rijd maar eens in België op bepaalde snelwegen tijdens een hoosbui.
 

dirkie996

Forumguru
Rij maar eens in België als het droog is...
Het is al veel verbeterd.Iemand die de Route de Wallonië kent ( van Doornik naar Mons), zal beamen dat het nu op de meeste plaatsen 100% beter is dan enkele jaren geleden. Toen vielen de vullingen uit je tanden bij 130km/u.
Maar sorry, nu terug on-topic
 

B.Stuurder

Forumguru
Nou, toen ik naar de mini meet reed via de Liefkenshoek moesten mijn zoon en ik tegen elkaar schreeuwen, zoveel lawaai kwam er door de weg van de banden. Niet te spreken van de vele valkuilen, die zich overduidelijk manifesteren door de verlaging icm de 19"
 

oco1979

Forumguru
Tzal veel verbeteren,met dat we nu extra moeten betalen boven de 3,5ton.
Zie deze nog voor auto's ook komen

of ze gaan geld weer ergens anders voor gebruiken ipv wegenbouw

nu kzou bij deze terug on topic gaan, corné zijn tp niet vol zetten met deze kleine ongemaken in belgie euhum :mad:
 

eriktv

Forumguru
Tot wanneer is aanmelding nog mogelijk? Ik wacht al tijden eerst op de ontsjoemeling, alvorens deze direct weer te laten overschrijven :shutup:. Ik zag nu in een ander topic dat de update voor de 2.0 TDI kennelijk al maanden vrijgegeven is, maar ik heb nooit meer iets gehoord van dealer/importeur. Vind het fijn om mijn EA189-aantekening uit de RDW-database te laten schrappen, je weet maar nooit...

Als aanmelding nog mogelijk is ga ik zsm een dealer bellen en daarna voor motor- + DSG-tuning naar Varsseveld.

Edit: sorry, verkeerde topic :bloos:
 
Laatst bewerkt:

eriktv

Forumguru
Oeps, ik switch steeds tussen beide topics, waar Corné veel in zit :D. Ik zou graag on-topic doorgaan over Belgische wegen, maar heb daar bijzonder weinig ervaring mee. Is hier dan ook bijna 300km vandaan, dan piep ik liever 30km oostwaarts de Autobahn op.
 

CDK

Forumguru
@sitechris, dat valt nog te bezien, het is al ter sprake gekomen dat dit mogelijk aangepast moet worden en we zullen dit in de praktijk moeten ervaren. Ik weet nog niet hoeveel rpm het blok draait bij die 205km/h in de 6e of 7e versnelling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan