Status
Niet open voor verdere reacties.

sitechris

Donateur
Hmmm, ik vond de Ateca met 18 inches al wat te stug naar mijn smaak (voor het soort auto). Met 20 inch lijkt het me nog onprettiger.
 

B.Stuurder

Forumguru
Sommigen vinden de 19 inch met Eibach op de O3 ook te stug, ik vind het wel meevallen. Persoonlijk dus. Ik vraag me verder af hoe zeer het effect zou hebben, de Bentley wielen zijn namelijk ook breder met bredere banden dan normaal gesproken gemonteerd worden, de hoogte van de band zal in absolute zin dan ook niet zo veel verschillen.
 

CDK

Forumguru
Hmmm, ik vond de Ateca met 18 inches al wat te stug naar mijn smaak (voor het soort auto). Met 20 inch lijkt het me nog onprettiger.
was zelfs 21" totaal niet stug, verre van stug zelfs :pieker: ander onderstel wellicht? ik had zelfs een torsie as op die 3pitter en geen DCC.
 

fiestaman

Forumguru
Zelfstandigen toch, altijd klagen voor dit en dat maar toch serieuze aankopen kunnen doen :D:D ( in België toch )

Dit moet ik eerst zien, nog niet overtuigd eerlijk gezegd.
 

achbrouwer

Forumguru
ondertussen toch maar een samenstelling gedaan van de wensen voor eventueel een aan te schaffen exemplaar.
wordt nog even door sparen vrees ik.

by the way: wanneer is de aflevering ben benieuwd naar de eerste foto's

:lezen:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Alleen deze wielen vind ik echt gruwelijk lelijk onder de Kodiaq staan @Ridley :D
Kenteken is voor mij niet leesbaar helaas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan