Status
Niet open voor verdere reacties.

Duijzer

Donateur
Grijs kenteken en 5 zitplaatsen, zakelijk heel interessant. ‘T is dat mijn vrouw er niet in wil. Met 200 liter lpg tanks tussen het chassis is het qua verbruik en actieradius ook best te doen. Enne....er is ook een Ram SRT10, met die motor uit de Viper Hard rijden wil je niet met zo’n truck, maar hij is wel goed voor serieuze sprints. En als je het klepje in de uitlaat open zet zingt id er ook nog een mooi liedje bij....
 

ertromp

Forumguru
Groot gelijk dat je de stap wilt maken naar zo'n Dodge gezien de zakelijke regelingen. En belangrijkste: weer een fatsoenlijk aantal cilinders onder de kap
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
De Kodiaq moet nog 3 jaar worden en er staat nog maar 40k op de klok, dus zal nog wel even wachten met de switch, maar voor het juiste bedrag is alles te koop. Ik verwacht dat dit een potentiële opvolger is, ik ben gewend aan lang en breed en een hoge zit is echt heerlijk!
 

Spector

Forumguru
Er staat hier zo'n 1500 Laramie uitvoering met een 5.7 V8 Hemi blok, niet omgebouwd naar LPG. Ik heb ermee gereden, maar ben er niet kapot van. Ieder zijn of haar ding natuurlijk, maar hij staat bij mij niet hoog op mijn favorieten lijstje.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Eemspoort

Forumguru
Jaren geleden eens met een oudere Ford F-250 extended cab gereden, met fijne V8.
We reden toen nog BMW 1-serie en die beviel ons niet echt.
Was een heel fraai exemplaar met redelijke km-stand en netjes onderhouden.
Dat reed toch prima, hoor, viel me niks tegen. En die "commanding view" is ook geweldig, natuurlijk.
Maar goed, het ding kwam op de weegbrug toch nog op 2.500 kg, dat is een beetje te veel voor de autokraan, dus dat werd niks. Ook zou ie te hoog zijn geweest voor bepaalde kanalen, maar daar hadden we wel weer een oplossing voor gevonden.
Ja, zo'n pick-up heeft wel wat, als de afmetingen en gewicht geen belemmering vormen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Spector, je moet een luchtgeveerde Longhorn of Limited hebben vanaf modeljaar 2020, die rijden echt heerlijk. Niet sportief, maar comfortabel, stil en goede wegligging.
 

JeSko

Forumguru
Mijn broer heeft een W200 van de jaren 70, exact bouwjaar weet ik niet, W200 is de voorloper van de RAM. Twee vrachtwagen buizen (uitlaten) die langs de cabine omhoogkomen, op extra hoge wielen, dikke V8 erin en op LPG. Niet snel of hevig, maar als dat ding nadert lijkt het alsof de hel naar boven is gekomen om het einde der tijden aan te kondigen. Machtig! :D
 

Spector

Forumguru
@Spector, je moet een luchtgeveerde Longhorn of Limited hebben vanaf modeljaar 2020, die rijden echt heerlijk. Niet sportief, maar comfortabel, stil en goede wegligging.

Luchtvering weet ik niet zeker, ik zal morgen eens kijken. Deze is van eind 2019, ik weet niet wat er aan het model gewijzigd is. Sportief is zeker niet, bij de vorige was de begrenzer eraf gehaald om nog een beetje boven de 160 uit te komen :D. Auto is ook meer aangeschaft voor de trekkracht dan voor de sportiviteit.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
En de straight pipes, bullbar, lichtbalk, electrische tonneaucover, rollbar en zo dan?
Zoals op het plaatje te zien heeft de Limited Black Edition deze opsmuk niet nodig. Enige wat wel een must have is die er niet standaard op zit dat is een kleppensysteem op de uitlaat. Verder zou ik het echt niet weten, panodak, 360* camera, automatisch inparkeren, ACC, gewone CC, P sensoren voor en achter, Front Collison Warning, verwarmde én geventileerde zetels voor én achter, mega groot infotainment scherm met Apple CarPlay etc.
 
Ja ik vind zo'n ding wel bij je passen Corné.
Ik heb wel is mee gereden met een chevy dan, wel comfortabel en stil dat wel ja.
Starten met de afstandbediening ook wel grappige optie
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

G.P.

Forumguru
Zoals op het plaatje te zien heeft de Limited Black Edition deze opsmuk niet nodig. Enige wat wel een must have is die er niet standaard op zit dat is een kleppensysteem op de uitlaat. Verder zou ik het echt niet weten, panodak, 360* camera, automatisch inparkeren, ACC, gewone CC, P sensoren voor en achter, Front Collison Warning, verwarmde én geventileerde zetels voor én achter, mega groot infotainment scherm met Apple CarPlay etc.

Verlagingssetje?
En er is nog veel te veel ruimte in die wielkasten ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan