Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
@Corné de Kluijver mss een gekke gedachte, maar je rijdt deze auto inmiddels alweer 2 jaar. En je start vanaf een laag vertrekpunt (190 pk) zodat je serieuze euries kwijt bent met modificeren.

Is een overstap naar bv een CUPRA Ateca een optie voor je? Dan kun je voor 5000 euries upgraden naar stage 3 (450 pk) en ben je klaar. Plus dat je dan ook een auto hebt met bijhorende hardware om het vermogen goed weg te zetten (remmen, onderstel etc).
En wat doe je dan met de afschrijving op de Kodiaq? die zal ook niet min zijn.
 

leon-cupra

Forumguru
Daarmee dat Corné een grote wagen heeft en een grote aanhangwagen .... voor al die zakken geld die hij naar de tuner moet brengen :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

sitechris

Donateur
In basis is de motor van Corne redelijk gelijk aan die van de Cupra, alleen kleinere turbo (IS20 vs IS38). Als je toch een turbo upgrade gaat doen zijn de prijsverschillen dus klein. Volgens mij zijn de internals verder vergelijkbaar namelijk.

Dat wist ik niet. Dan is het idd een prachtige basis om op verder te bouwen :).
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

oco1979

Forumguru
Klinkt leuk 500pk :) maar is geen vereiste, de Superb heeft bij JD op de bank het hoogste vermogen gemeten 430pk / 470Nm, daar moet het sowieso boven komen :) Het moet technisch en financieel haalbaar zijn en het moet niet zo zijn dat die laatste 50 pk €5000,- extra kosten. Als er nieuws is lees je het wel :jaja:

Dat is een goeie gedachte. :jaja:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Brutus Beer is weer thuis nadat z’n baas genoten heeft van een welverdiende vakantie in Groenlo. De 180 ezels mogen nu vakantie vieren tot het weer gaat regenen, tot die tijd ga ik weer met een 3 wielige Leeuw op pad :)

4af5a7d2db7f0719a6b44369566ecacf.jpg


7ea17002fc22ba2b5bd3e49ff01a627b.jpg


9be38346dbb536e46b785199075354fa.jpg


Zoals te zien past de vakantiebepakking niet in de treurig kleine Skoda, volgende keer toch maar een echte auto kopen met wat meer laadruimte :deuk:
 

leon-cupra

Forumguru
Je bent de sofa , slaapkamerkasten, (keuken)tafel, stoelen ... vergeten :pieker:
Man man ... :nono:
Mijn partner had de vorige jaren ook steeds heel de inhoud van alle kleerkasten, keukenvoorraad en al het speelgoed van de kids mee. Onze wagen staat dan ook tot tegen het dak tjokvol. Achter de voorzetels lagen dan ook nog een paar grote zakken. Heb dat een halt toegeroepen. Nu was enkel de koffer vol tot net onder de ramen. Ideaal. En uiteindelijk hebben we dit jaar ook niets tekort gehad :pardon:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan