Status
Niet open voor verdere reacties.

johndoe

Forumguru
Dat is nog eens goed nieuws. Ik heb zelf de 190pk 2.0 TSI, maar denk niet dat ik dit er door krijg bij de leasemaatschappij
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

oco1979

Forumguru
Die zag ik op facebook verschijnen.


APEC Belgium voelt zich
ISdICFSgG8g.png
gezegend.

Gisteren om 18:27 ·
It just happened... VAG, MB, PSA, ... MD & MG1 hacked! De eerste resultaten mag u na ons verlof verwachten

Klanten op de wachtlijst kunnen kort na ons verlof een mailtje verwachten‼️



APEC Belgium
Auto-aanpassingen
 

oco1979

Forumguru
Na een lange periode van stilte......., was er vorige week opeens groot nieuws in Duitsland!! De MG1 zou gekraakt zijn :jaja::bloemen::yeehaa: Nu geven ook het Belgische DVX en het Nederlandsche VAG Techniek aan de MG1 te kunnen flashen. Project X komt dus hoogstwaarschijnlijk toch nog van de grond :cheer::cheer::cheer:
Op28 juli hoopt m’n Beer z’n 2e verjaardag te vieren en dat was dan ook meteen mijn deadline :dankje: geen nieuws voor die tijd, dan zou het project NIX worden in plaats van Project X :nailbiting:
Nu de offertes nog maar eens vergelijken en een keuze gaan maken :jaja:
Keep you posted!

Greetz Corné

Allee die ga juist uit garantie zijn :D.
Ben benieuwd wat deze zal geven.
Die motor kan veeeeeeeeeel hebben,dat zal knallen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

sitechris

Donateur
Goed nieuws!!!! Ik vind dat je nog geduldig bent geweest haha ;). Maar fijn dat je de 190 amechtige paardjes nu flink kunt upgraden. Wel nodig ook bij een dergelijke grote/zware auto.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Rosinfield

† In Memoriam
Wel nodig ook bij een dergelijke grote/zware auto.

Zeker. In mijn geval niet echt nodig, maar overweeg het desalniettemin serieus. Omdat het (nu) kan, toch leuk en dan kan de dsg meteen worden meegenomen. Het zal de komende tijd wel druk worden bij de tuners ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

LT83

Forumguru
Geweldig nieuws Corne, ga je eerst gewoon enkel voor een chippie of meteen een serieuze turbo upgrade.
Nieuwsgierig naar de overwegingen wat het gaat worden, de TTE535 hoor ik veel goede ervaringen over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan