Kodiaq probleempjes.....

RonaldSkodiaq

Donateur
Op blz 60 maakte ik melding van een slecht/niet werkende navigatie. Navi zat soms op de juiste weg, reed er soms naast of zat er vele kilometers naast. Na het door de dealer vervangen van de gps antenne leek het probleem opgelost maar het probleem was na een dag weer terug. Na overleg tussen de dealer en PON is module 5F vervangen. Schijnt een regelapparaat te zijn. Navi werkt nu weer prima. Module ging na 2 jaar en een maand kapot dus was blij dat ik 2 jaar extra garantie erbij had genomen. Als leenauto 2 dagen een nieuwe Passat met 1.5tsi motor gereden. Wat was het een genot om daarna weer over te stappen in mn hoge Kodiaq met gechipte 2 liter motor.
 

Japanese Power

Donateur
Na 4 weken wachten afgelopen vrijdag maar eens gebeld of er al iets bekend was vanuit PON. Ik wordt maandag teruggebeld door de dealer...
Zojuist gebeld door de dealer. Jullie mogen 1 x raden wat de reactie van PON is...









Overigens is mijn dealer hier niet akkoord mee gegaan en heeft weer een melding gedaan bij PON.
 

hemi24

Forumguru
Volgens mij is wat jij hebt een schoolvoorbeeld van niet goed hechtende lak..!
Tijd voor de rechtsbijstand als je het mij vraagt...
 

ertromp

Forumguru
Verrast me niets deze uitkomst.
Geen idee wat je eigen risico in deze is anders zou ik een onafhankelijk schade herstel bedrijf eens een oordeel laten geven
 

RonaldSkodiaq

Donateur
Ik heb een paar posts terug gemeld dat ik problemen had met mijn navigatie en dat het regelapparaat, module 5 is vervangen. dat is de kast met harde schijf en sim/fotokaart. De navi doet het weer prima en is op kosten van mijn verlengde garantie gratis geplaatst. (kost normaal 3500 euro) Krijg net een telefoontje van Maas autogroep Delft dat omdat mijn auto gechiptuned (opgevoerd) is mijn verlengde garantie is stopgezet en dat het regelapparaat inc. arbeidsloon door mij betaald zou moeten worden. Ze verwijzen naar de voorwaarden die in de verlengde garantie staan, nl; Artikel 7, paragraaf 5;
Motorrijtuigen die zijn opgevoerd door een andere partij dan een partij die is goedgekeurd door de fabrikant of de importeur zijn van de dekking uitgesloten.
Dit betekend dat als bijv mijn raam of claxon niet meer werkt dat dit dan niet gedekt is. Wat ik er ook van vind of van zeg, artikel 7 paragraaf 5 is heilig.
Om deze reden krijgt Maas autogroep zijn gemaakte kosten niet van Skoda terug. Nu maar hopen dat de komende 1,5 jaar geen storingen meer optreden. Daarna is mijn Kodiaq 4 jaar oud. Ze vragen nu of ik het arbeidsloon van 174,99 wil betalen en Maas Autogroep betaald de module. Het is een vraag en ben niks verplicht.
:pieker:
 

Stevala

Actief lid
Klein vraagje.

Kodiag style
Bij de elektrische zetels bestaande uit suede/leder blijkt dat de zij-afwerking van de zit van de bestuurder in stof is en die van de passagier in leder. Het zitvlak zelf en rugleuning zowel voor als achter zijn wel identiek.

Nog iemand waar dit zo is of juist niet?
 
Ik heb een paar posts terug gemeld dat ik problemen had met mijn navigatie en dat het regelapparaat, module 5 is vervangen. dat is de kast met harde schijf en sim/fotokaart. De navi doet het weer prima en is op kosten van mijn verlengde garantie gratis geplaatst. (kost normaal 3500 euro) Krijg net een telefoontje van Maas autogroep Delft dat omdat mijn auto gechiptuned (opgevoerd) is mijn verlengde garantie is stopgezet en dat het regelapparaat inc. arbeidsloon door mij betaald zou moeten worden. Ze verwijzen naar de voorwaarden die in de verlengde garantie staan, nl; Artikel 7, paragraaf 5;
Motorrijtuigen die zijn opgevoerd door een andere partij dan een partij die is goedgekeurd door de fabrikant of de importeur zijn van de dekking uitgesloten.
Dit betekend dat als bijv mijn raam of claxon niet meer werkt dat dit dan niet gedekt is. Wat ik er ook van vind of van zeg, artikel 7 paragraaf 5 is heilig.
Om deze reden krijgt Maas autogroep zijn gemaakte kosten niet van Skoda terug. Nu maar hopen dat de komende 1,5 jaar geen storingen meer optreden. Daarna is mijn Kodiaq 4 jaar oud. Ze vragen nu of ik het arbeidsloon van 174,99 wil betalen en Maas Autogroep betaald de module. Het is een vraag en ben niks verplicht.
:pieker:
En hoe hebben ze gezien dan dat je hebt getuned?
 
Bovenaan Onderaan