Kodiaq probleempjes.....

RonaldSkodiaq

Donateur
Welke versie wil je weten? Zie alleen bovenstaand versienummer als ik naar mn navi instellingen ga. Op welke plek staat het versienummer wat jij bedoelt?
 

Japanese Power

Donateur
Afgelopen week mijn auto weer opgehaald na 1,5 week schadehersteller. De schades zijn netjes opgelost maar vanmiddag viel mijn oog ineens op de voorzijde van de motorkap. Op een groot aantal plaatsen laat de volledige laklaag op. Zal een indirect gevolg zijn van steenslagweg maar dit heb ik na 68 K in 2,5 jaar bij geen enkele nieuwe of oude auto meegemaakt. Morgen maar eens bellen met de dealer of dit ook een producteigenschap betreft...

C82229EC-3A71-4423-B862-DA87A007527B.jpeg
 

hemi24

Forumguru
Ai..!
Dat heb ik een paar keer meegemaakt op één en dezelfde auto, nadat de schadehersteller keer op keer z’n werk blijkbaar niet goed had gedaan.

:nailbiting:
 

Tinus78

Forumguru
Jeetje, dat is klote. Maar is dit een gespoten deel van de schadehersteller, of is dit de originele lak?

overigens heb ik helaas wel ervaring bij skoda dat de toplaag (blanke lak?) op een paar kleine stukken los laat. Dit is dan al bij een ouder model en na vele jaren geweest Maar niets ernstigs en zeker niet zoals jij op de foto laat zien.

ben benieuwd naar vervolg
 

Japanese Power

Donateur
Nope. Heb wel een Kärcher maar die gebruik ik niet voor de auto. Het rare is dat het is me nu ineens opvalt. Was de auto altijd met de hand of in de spuitcabine als hij heel erg smerig is.
 

Japanese Power

Donateur
Ai..!
Dat heb ik een paar keer meegemaakt op één en dezelfde auto, nadat de schadehersteller keer op keer z’n werk blijkbaar niet goed had gedaan.

:nailbiting:
Dat heb ik met een van m’n vorige auto’s ook gehad nadat er een nieuwe voorbumper op was gegaan en ze gemakshalve de grondlaag hadden overgeslagen met het lakken. Binnen 2 weken vielen de eerste gaten in de lak...
 

EdK

Forumguru
Maar dit is duidelijk geen gevalletje steenslag hoor !
Tsja product eigenschap...... daar zeg je zowaar wat....
Nee serieus , er is in de fabriek wat fout gegaan in het spuiten...

Misschien dat @s-line met zijn beroeps kennis er iets over kan vertellen...?? :pieker::jaja:
 

Chiel

Actief lid
Wat een triest gezicht dat de lak er zo beroerd uit ziet na slechts 2,5 jaar. Sterkte @Japanese Power met de tijd en energie die het je gaat kosten om dit opgelost te krijgen. Pfff....
 

s-line

Forumguru
Het lijkt zo op het eerste gezicht inderdaad een productie fout, bijv, de kleur niet lekker droog geweest voor dat de lak erop ging. Het lijkt op de foto tenminste dat de kleur er nog op zit, maar de lak loskomt van de kleur
 

Japanese Power

Donateur
Gisteren even langs dealer geweest. Zowel verkoop als schade afdeling vinden het te gek voor woorden maar uiteindelijk ligt het balletje nu bij PON. #hardhoofdin
 

hemi24

Forumguru
Eerlijk gezegd denk ik dat dit een tikje is geweest wat is bijgewerkt tussen het verlaten van de fabriek en het afleveren van de dealer...
7% van alle nieuwe auto's komen niet ongeschonden bij de dealer heb ik een keer gehoord bij een rondgang in Leusden.
 
Bovenaan Onderaan