Kodiaq probleempjes.....

hendrik38

Forumguru
@Arjann ja ook met dash kastje open. Ook al eens gereden met alles eruit om dat uit te sluiten. Kan ik het connect kastje zelf zien ergens links?
Soms lijkt het ook wel links te zitten, doelde meer op dat het geluid hetzelfde klinkt als dat je klopt op het dashboard kastje.
 
Laatst bewerkt:

Tuulster

Forumguru
@hendrik38 Zal waarschijnlijk niet maar kan het een tik van een relais zijn van iets dat aan en uit slaat???

Bij onze Scala hoor je bijvoorbeeld elke keer een irritant tikje uit het dashboard als de interval van de ruitenwisser een keer aanslaat......
 
Laatst bewerkt:

Rainesh

Forumguru
Haal je dashboardkastje eens los, zit maar met een paar schroefjes vast. Wel netjes de kabels loshalen van je MIB systeem als het kastje los is.
 

Tuulster

Forumguru
Haal je dashboardkastje eens los, zit maar met een paar schroefjes vast. Wel netjes de kabels loshalen van je MIB systeem als het kastje los is.

Dat heeft hij al gedaan.........

@Arjann ja ook met dash kastje open. Ook al eens gereden met alles eruit om dat uit te sluiten. Kan ik het connect kastje zelf zien ergens links?
Soms lijkt het ook wel links te zitten, doelde meer op dat het geluid hetzelfde klinkt als dat je klopt op het dashboard kastje.
 

hendrik38

Forumguru
@Tuulster het is geen relais iig. Treed op bij drempels klinkers. Die irritatie van een relais horen klikken kan ik begrijpen.

@ Rainesh, is daar ook een plaatje van (ETKA ofzo?)? Ik heb idd alleen met de spulletjes eruit gereden, niet met het kastje eruit. Wil het eigenlijk de dealer eerst proberen te laten oplossen. Bij nood kan ik dan zelf nog gaan puzzelen. Maar eigenlijk wil ik niet zelf gaan puzzelen bij een nieuwe auto.
 

RonaldSkodiaq

Donateur
Bij mij ging de navigatie steeds slechter werken. Eerst volgens de navigatie naast de snelwegen rijden tot de dag dat ik in Rotterdam stil stond en op mijn navigatie Amsterdam met de Johan Cruijff Arena zichtbaar was en dat wil je echt niet.
Mijn GPS antenne is deze week bij de dealer vervangen waar ook nieuwe software bij hoorde.
Navigatie werkt weer prima maar door de nieuwe software krijg ik het navigatiescherm niet meer op mijn digitale cockpit die ik bij Matze in Duitsland 2 jaar terug had laten inbouwen.
Morgen dus een ritje naar Duitsland om dit weer in orde te laten maken.
(is geen straf om weer is op de autobahn te zitten)
 

RonaldSkodiaq

Donateur
Auto heeft voor niks 4 dagen bij de dealer gestaan. Onderweg naar Matze kwam het navigatieprobleem weer terug. Pijltje gaat naast de snelweg en na 10 minuten is de afwijking enkele kilometers. Reset en motor uit lost niks op. Maandag maar weer bellen. :wavecry:
 

elephtera

Forumguru
Ik lees mee want sinds een week of 2 zit mijn navigatie er ook regelmatig een halve tot hele km naast mijn locatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

WV62

Lid
Goedenavond ik heb hetzelfde probleem na update van de kaarten 2020/2.
Helaas geen mogelijkheid op terug gegaan naar 2020/1.
 
Bovenaan Onderaan