Kodiaq probleempjes.....

anoppe

Actief lid
Maar, krijg je op dat beschermglaasje geen vingers en vegen? Maw: kat dit het probleem van Xavier op?
 

CBreedijk

Donateur
Maar, krijg je op dat beschermglaasje geen vingers en vegen? Maw: kat dit het probleem van Xavier op?

Ik ben geen poetser. Ook niet op t navi scherm.
Nu moet ik toegeven dat ik wel regelmatig een handcreme gebruik. Als die nog niet is ingetrokken dan blijft er er iets achter.

Daarnaast vind ik t ook prettig om te weten dat ik de protector er zo af kan halen en dat er een “nieuw” scherm onder vandaan komt.

Ik heb er al een klaar liggen voor mn 9,2 scherm (moet er nog in. Jaja @Corne, ik moet nog steeds terug naar Matze)
 

4Motion

Senior Member
Handcreme en het “mat” lederen stuur lijkt mij ook geen al te beste combi. Viel mij onmiddellijk op dat stuur na paar 100 km: super mooi maar gevoelig voor vingerafdrukken...
 

CBreedijk

Donateur
Handcreme en het “mat” lederen stuur lijkt mij ook geen al te beste combi. Viel mij onmiddellijk op dat stuur na paar 100 km: super mooi maar gevoelig voor vingerafdrukken...

Daar heb ik gelukkig weinig last van.
Of t valt me niet op (miss die vingerafdrukken ook wel niet )
Toch 65K op de klok
 

Beertje19

Senior Member
Deze Kodiaq is mijn 4de Skoda. Nu na 30.000km heb ik een lek aan de waterpomp bij een 1.4 benzine 150pk.
Gelukkig onder garantie. Gelukkig heb destijds gekozen voor een verlenging van de garantie van 2 naar 4 jaar.

Wel vroeg voor een lekkende waterpomp.
 

Tuono

Lid
Net voor 15000 km ging het olielampje branden van de 1.5 TSI en heb ik een halve liter bijgevuld. Nu vlak voor 20000 km brandt het lampje weer. Toch wel snel. Ik zal maar even contact opnemen met de dealer.
 

Tuono

Lid
Volgens de dealer is het normaal. Er mag gerust 1 liter op tussen de 7,5k en 20k verbruikt worden. In mijn ogen wat veel, maar het is wat het is. Dus maar een extra fles olie mee in de auto.
 

anoppe

Actief lid
Scheelt vieze vingers ;)
Ik moet overigens bekennen dat sinds ik een leaseauto rijd eigenlijk geen peilstok meer heb aangeraakt... :dankje:
 

johnboy

Forumguru
Vandaag bij de dealer voor herrie makende rollo en deurbescherming rechtsachter klapt niet uit.

Rollo is vervangen (niet op voorraad maar uit andere nieuwe auto), vrijdag terug voor reparatie deur (1,5 uur duurt dat...).
Nog in garantie (auto is van 24-5-2017), eerder zo afgesproken omdat de werkplaats helemaal vol zat/zit.
 

CBreedijk

Donateur
Ik moest uren betalen en kreeg binnenwerk onder coulance. Normaliter 1 jaar garantie op “accessoires”
 

johnboy

Forumguru
Lijkt er op dan dat verschillende dealers er verschillend mee omgaan.
Wat mij betreft geen accessoire en was dacht ik ook geen optie. Maar ja, je bent wel afhankelijk van...
 

johndoe

Forumguru
Hoe is het met deze soap, is er al zicht op ontwikkelingen?
Het blijft erg stil van jouw kant... moeten we ons zorgen maken?
Is het nieuw bestelde onderdeel voor de ACC al binnen?

Nog steeds geen eindoordeel. Er was iets mis met de apparatuur bij Cartronic en daar hebben ze nieuwe voor moeten bestellen. Dat zou deze week binnenkomen. Ik kreeg vanmiddag allerlei meldingen van de Mijn Skoda app over ontgrendelen en allerlei storingen. Ze waren nu dus duidelijk bezig met de auto. Einde van de middag even gebeld, maar toen was er nog maar 1 monteur en die wist niet de exacte status van de Kodiaq. Maar goed, ik verwacht morgen dus eigenlijk wel uitsluitsel te hebben of het allemaal gaat lukken. Ik blijf goede hoop houden
 

KodiaqScout

Nieuw lid
En vanmorgen de zoveelste remactie van de kodiaq uit zichzelf zonder enige aanleiding. Lijstje met gebreken wordt langer en langer.
 

MaxN

Donateur
Toevallig op ACC in de buurt van een fietser? Of rechts inhalen(bij op- of afrit) en ACC gaan ook niet altijd samen.
 

KodiaqScout

Nieuw lid
Nee, ik wilde de loods inrijden.. geen obstakels voor mij, niks op de grond of in de lucht, links en rechts ruim een meter afstand, reed stapvoets en auto trok hem keihard op de rem.
 

Rainesh

Forumguru
Nee, ik wilde de loods inrijden.. geen obstakels voor mij, niks op de grond of in de lucht, links en rechts ruim een meter afstand, reed stapvoets en auto trok hem keihard op de rem.
Systeem heeft ook auto brake als de parkeersensoren iets te dichtbij detecteren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 

Bakkertje

Forumguru
Sja, bij mij (nou ja, mijn vrouw gelukkig en niet ik) was het juist andersom er stond een paal achter de auto die totaal niet gezien werd met een dikke deuk in m'm bumper als gevolg...
 
Bovenaan Onderaan