Klopt allemaal. Maar als ik de sleutel in mijn broek heb en sta bij de voordeur in de wc. Het kantoor voor. Of onze woonkamer op de eerste etage met de auto in de voortuin. Dan gaan de lampen steeds aan. Nog niet ontgrendeld maar wel ‘wakker’ dus gewoon in een authentiek droste metalen blik. Zit ook prettiger geen sleutel in je zakDe nieuwe sleutels zijn overigens enigszins beveiligd tegen klonen, dus in een speciaal bakje bewaren is niet meer altijd nodig:
Topmodellen met Kessy Advanced gaan nog een stap verder en gebruiken extra sensoren die de precieze afstand tot de sleutel meten, wat diefstal via signaalversterking tegengaat
Zal dat vandaag eens bekijkenZie je die witte lijn dan nog met de front camera?
maar het is dus wel zo...Ik blijf dat raar vinden, dat een nieuwere auto dat niet zou hebben.... tov mijn oudere Octavia PHEV.
Heb een aantal vragen:
1: zijn de bruin lederen stoelen met massage functie meer(beter) in te stellen dan de standaard stoelen?
Ja, prima in te stellen en met massage functie!!
2: kan ik het laden ook programmeren, d.w.z vanaf een bepaalde tijd in de app aangeven dat ze mag gaan laden?
Niet via de Skoda app voor zover ik weet, maar dat gaat ook veel beter via de app of van de laadpaal, of van bv. Tibber
3: is dcc echt een toevoeging? Merk na een korte proefrit dat de Kodiaq wat soepeler geveerd is dan de xc60, maar met dcc heb je nog meer mogelijkheden en dat klinkt mij interessant.
Ik heb geen DCC genomen en mis het niet.
Groet,4: hoe rijdt de auto alleen met de brandstofmotor? Tijdens de proefrit dacht ik te rijden alleen op de motor, maar volgens mij hielp de elektromotor toch nog wat mee.
Prima en lekker zuinig. Je kunt op je display zien wat hij doet: elektrisch of via de motor; je kunt het ook beïnvloeden. Ik moest bv. onlangs 170 km rijden. Dan zet ik de auto op hybride, en dat de accu voor de helft leeg mag; dan hou je nog wat voor de terugweg. Heen en terug accu leeg, en benzineverbuik ca. 3,5 l /100 km, dus heel netjes op deze manier. Op terugweg ook nog 125 km/u gereden want was na 19.00u