Kodiaq 2 phev vragen

Jeroen van Arkel

Senior Member
Het schijn dat de Skoda Kodiaq softer is afgegeerd dan een Tayron. Ik ben benieuwd naar de Cupra versie. Ik zelf je. Wel DCC. Kan niet zeggen hoe het zou rijden zonder. Veel reviewers online zeggen dat het een marginaal bedrag is voor een zeer goed systeem. Ik denk dat 80% van de reviewers daarop uit kwam. De enige 2 die dat niet waren, waren twee in mijn ogen, redelijk karige mensen dus die gaven aan dit niet te missen. Ik zelf rijd op comfort wat de basis is. Eco nooit en sport merk je wel. Individueel, ben de benaming van Skoda ff kwijt, heb ik op alles sport staan en de demping op 3 tanden zachter dan comfort. En heb nog niet gereden met 3 tanden stijver dan sport. Het verschil tussen comfort en sport is dat bij comfort de drempels kuilen wat netter gaan maar als je op de snelweg rijd, dan word het deinen en is straffer dus sport echt fijner rijden. Niet voor mijn gevoel een race wagen maar strakker sturen minder nadenken zonder keihard te zijn. Ik zou het zeker nemen als je ook veel buiten se snelwegen rijdt. Zeker in het buitenland. En het is niet de duurste extra van deze auto. Die bij verkoop meteen een streepje voorheeft over enkele jaren.

Bovenaan Onderaan