Of een C4! De ruimte (in de hoogte) vertaald zich uiteraard al eens in zijwindgevoeligheid...Ook voor wat betreft de zijwindgevoeligheid zou ik zeggen ga eens in een i40 rijden
Met ruimte in de hoogte kun je ook zonder zijwindgevoeligheid. Mijn huidige Ford Galaxy (2012) gaat als op rails en kan prima tegen zijwind. Nu heeft Ford een reputatie hoog te houden op dat gebied (gaat ze prima af ) Proefrijden met de S3 was op een zonnige windstille dag. Ben benieuwd naar de praktijk als de blaadjes straks gaan vallen.Of een C4! De ruimte (in de hoogte) vertaald zich uiteraard al eens in zijwindgevoeligheid...
Das een goeie oplossing. Als de S3 toch wat zijwindgevoeliger dan de Ford blijkt ga ik met de eerste de beste zomerstorm proefrijden met een Cactus. Valt daarna alles meeProbeer eens een Cactus.....dat is geen autorijden (sowieso niet) maar een heel avontuur om dat kreng überhaupt op de weg te houden bij een beetje wind.....
Misschien dan meer gelegen aan de bodemvrijheid al dan niet in combinatie met zachte vering?Met ruimte in de hoogte kun je ook zonder zijwindgevoeligheid. Mijn huidige Ford Galaxy (2012) gaat als op rails en kan prima tegen zijwind. Nu heeft Ford een reputatie hoog te houden op dat gebied (gaat ze prima af ) Proefrijden met de S3 was op een zonnige windstille dag. Ben benieuwd naar de praktijk als de blaadjes straks gaan vallen.
Met ruimte in de hoogte kun je ook zonder zijwindgevoeligheid. Mijn huidige Ford Galaxy (2012) gaat als op rails en kan prima tegen zijwind. Nu heeft Ford een reputatie hoog te houden op dat gebied (gaat ze prima af ) ...
Haha das waar. Rijdt prima en is zo groot dat we zelfs met de S3 combi een stapje terug doen vwb ruimte. Maar 10 stapjes vooruit in luxe en scheelt een boel in de kosten (hoewel je met 60.000 per jaar in zo'n ruimteschip op benzine best een knappe handdoekenverzameling opbouwt ).Een ford Galaxy weegt dan ook praktisch net zoveel als een trein
Ho ho, hier moet ik toch echt even ingrijpen!dat was net een 2CV voor wat betreft zijwindgevoeligheid