Kinderziektes Octavia III?

Joske

Forumguru
De parafaanbak of hoe noemt het ook alweer (onder de ruitenwissermotoren) dat vol met troep en bladeren zit kan ook de boosdoener zijn. Moet dat nog steeds eens doen bij mijn Fabia1 maar zoek nog tijd en moed (vooral dat laatste :D h
 
Dan hoop ik echt voor je dat er geen verdere uitloop is... en dat het niet te veel gaat regenen
Ik rij nog steeds in mijn passat wat nog steeds geen straf is (al kijk ik wel uit naar de Octavia)
Nou, als het nog verder uitloopt word ik helemaal ........ Mijn OC3 zou in de week van 9 juli worden geleverd. Isnu verschoven naar....... OKTOBER!! Zoveel km in een Punto is geen pretje.
 

CoesDoes

Forumguru
Mijn config komt ook in de buurt, die van mij stond in eerste instantie op wk34, maar is inmiddels ook naar wk40 verschoven. (zal het Dynamic pakket wel zijn)
 
Ik hoop maar dat we niet nog meer vertraging krijgen, aangezien ik uit een andere topic begrijp dat de 1.4TSI handgeschakeld vanaf 2014 25% wordt. Dan bestel ik hem alsnog af.... :(
 

RoelF

Forumguru
Ik hoop het zelfde. Mijne gaat komende week besteld worden door de leasemaatschappij en ik verwacht dat hij wel op tijd komt, want ik heb geen van de bekende vertragende opties. Als het toch 2014 wordt heb ik qua bijtelling gewoon pech, vind ik. Ik wil deze Octavia rijden! :jaja:
 

CoesDoes

Forumguru
Ik hoop maar dat we niet nog meer vertraging krijgen, aangezien ik uit een andere topic begrijp dat de 1.4TSI handgeschakeld vanaf 2014 25% wordt. Dan bestel ik hem alsnog af.... :(

Ik hoop het zelfde. Mijne gaat komende week besteld worden door de leasemaatschappij en ik verwacht dat hij wel op tijd komt, want ik heb geen van de bekende vertragende opties. Als het toch 2014 wordt heb ik qua bijtelling gewoon pech, vind ik. Ik wil deze Octavia rijden! :jaja:

Het bijtellingspercentage maakt voor mij als privé rijder niks uit, maar ik hoop ook niet op nog meer vertraging omdat ik de Octavia wil rijden :jaja:

(Je zou natuurlijk nog kunnen overwegen om DSG bij te plussen, dan is hij ook met leverdatum in 2014 20%)
 
Ja CoesDoes, dat bijtellngsverhaal blijft toch irritant. Maar ja, het raakt je portemonnee. Aan de andere kant is de 45 euro extra per maand wel te overbruggen. Helaas zit de DSG er voor mij niet in. Het budget is helemaal op....
 

CoesDoes

Forumguru
Ja CoesDoes, dat bijtellngsverhaal blijft toch irritant. Maar ja, het raakt je portemonnee. Aan de andere kant is de 45 euro extra per maand wel te overbruggen. Helaas zit de DSG er voor mij niet in. Het budget is helemaal op....
Ik ervaar het niet als irritant en begrijp zeker dat het heel vervelend is als ineens meer p.m. kwijt bent doordat de leverdatum van je auto verschuift! .. en mijn budget is ook op... ;)
Ik weet niet wat een DSG in de lease kost, maar kan me voorstellen dat het relatief goedkoop is vanwege het lagere brandstofvoorschot omdat hij zuiniger is. (maar zou ook niet weten welke optie je zou kunnen laten vallen)
 

rouwehand

Senior Member
Wellicht krijgt Skoda in 2014 ook de 1.4 TSI met cilinderuitschakeling, waardoor deze in de 20% categorie valt. VW en Audi beschikken al over de motoren.
 
CoesDoes, ik ben al iets over mijn budget, dus betaal al iets bij. Meer dan 270 per maand vind ik iets te veel van het goede. En ben erg blij met mijn bestelling hoor!! Kan niet wachten!
 
Bovenaan Onderaan